אלדד פרי (צילום: רולנדי ברנשטיין)
אלדד פרי (צילום: רולנדי ברנשטיין)

תם עידן אלדד פרי – מכבי שעריים חוזרת לאוהדים

בסוף השבוע הודיע אלדד פרי על סיום דרכו כבעלי המועדון, שיוחזר לאוהדים ללא כל חובות

פורסם בתאריך: 12.6.17 09:14

-->

תם עידן אלדד פרי כבעלים במכבי שעריים. בשבוע שעבר הודיע פרי, שניצח על המועדון בשנתיים האחרונות, כי הוא עוזב את הקבוצה שתחזור אל ידיהם של האוהדים. העמותה הקיימת מציינת כי פרי החזיר את הקבוצה ללא חובות ואף מחק חובות ישנים שהצטברו עוד לפני תקופתו, כך שמכבי שעריים יוצאת לדרך חדשה ונקייה.

חברי ההנהלה שנבחרו לשמש כחברי העמותה הנוכחית, כפיר קירט ואלי מוזס, ציינו בהודעה הרשמית: "זאת הזדמנות להודות לאלדד פרי שהשקיע בקבוצה זמן רב וסכומים מכובדים מאוד ובכך, בין היתר, סגר חובות של למעלה מעשור אשר הכבידו מאוד על קופת המועדון ואינם יותר. למעשה, אלדד מחזיר לנו את הקבוצה נקייה מכל חוב, עם שני מגרשים (כשנכנס היה אחד בלבד) ומחלקת נוער עם מאות ילדים שאותם אנחנו רוצים לראות גדלים במועדון ולובשים את החולצה הכחולה גם בבוגרים".

קירט ומוזס המשיכו והתייחסו גם לעונה הבאה: "אנחנו נכנסים כעת לתקופה קריטית שבה תיבחן, ולא בפעם הראשונה, האהבה והחיבור שלנו כקהילה לקבוצה שלנו, כאשר נצא בגיוס כספים ומכירת מנויים. מהלך שראשית מהותו הצלת הקבוצה, העמדת תקציב ראוי לעונה הבאה וגיבוש הפן המקצועי והלוגיסטי תוך כדי קירוב הקהל לקבוצה בעונות הקרובות".

פגישת העמותה הראשונה, שכללה גם גורמים מקצועיים שונים, התקיימה הודות להתערבותו של סגן ראש העיר עו"ד מתן דיל, שכבר הביע נכונות לעזור לקבוצה במובן הכלכלי, באמצעות גיוס ספונסרים, כדי שתצליח לפתוח את העונה עם תקציב ראוי ואף להתמודד מחדש על העלייה לליגה הלאומית.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר