קופצים למזרקה בנס ציונה (צילום: בורוכוב צילום אירועים)
צילום: בורוכוב צילום אירועים

טל דן: "אני בטוח שנצליח להישאר בליגה"

העולה הטרייה לליגת העל בכדורסל, עירוני נס ציונה, עם הפסד שני ברציפות וחמישי מפתיחת העונה. המאמן נדב זילברשטיין: "אנחנו צריכים להיות יותר טובים"

פורסם בתאריך: 20.11.17 09:39

-->

עירוני נס ציונה, שחזרה העונה לליגת העל בכדורסל, ממשיכה להתדרדר. לאחר שהפסידה בשבוע שעבר להפועל ירושלים, חזרה אמש לביתה ב"לב המושבה" כשאירחה את מכבי תל אביב. הצהובים שלטו במשחק מהפתיחה, פתחו הפרש של מעל ל-20 נקודות עוד לפני המחצית ונס ציונה לא הצליחה לצמצם לרגע את הפער, לא ממש היוותה יריב ראוי וספגה הפסד ליגה חמישי העונה. למאמן נדב זילברשטיין יש לא מעט עבודה בפגרת הנבחרת.

זילברשטיין: "אני חושב שבניגוד למשחק הקודם נגד הפועל ירושלים, הרבע הראשון שלנו היה סביר. יש לנו בעיה נגד הקבוצות הגדולות, שנגדם יש לנו סף שבירה נורא נמוך. ברגע שמכבי עשו ריצה אחת אנחנו די מוותרים לעצמנו ולא נשארים שם ומאבדים ביטחון נורא מהר. היו לנו המון רגעים במשחק שקיבלנו זריקות פנויות שהחטאנו והאחוזים שלנו ל-2 פשוט לא טובים. אנחנו צריכים לקחת את עצמנו בידיים בפן ההתקפי בעיקר".

זה לא נראה טוב מפתיחת העונה, ולאו דווקא נגד הקבוצות הגדולות.

"אנחנו ממשיכים לעבוד מאוד קשה. באים כל יום, מרימים את הרמה מיום ליום, ועוד פעם חוזרים, ועוד פעם עושים, עד שנמצא את הדרך שלנו, במיוחד בפן ההתקפי. כששיחקנו את המשחקים ב'ליגה שלנו' ניצחנו את מה שהיינו צריכים לנצח והיינו שם. בשביל לקפוץ רמה בתור קבוצה אנחנו צריכים להיות יותר טובים".

קפטן הקבוצה טל דן: "לא הופענו למשחק. חשבנו שאנחנו יכולים להתמודד ברמת הפיזיות, באנרגיות, באינטנסיביות, בטח בבית. צריך להמשיך לעבוד קשה ולעשות את הדברים שלנו ברמה יותר גבוהה. אני מקווה שיהיה בסדר. יש המון נושאים שאנחנו צריכים לשפר, השחקנים, אבל יש לנו עכשיו שבועיים לעבוד עליהם ואני מאמין שיהיה בסדר. אני בטוח שנצליח להישאר בליגה. בשני המשחקים האחרונים זה אמנם לא נראה ככה, אבל מכבי תל אביב והפועל ירושלים הם רמה מעלינו. אני מאוד מאמין במה שיש פה, בצוות המקצועי ובסגל השחקנים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר