סהר לוי (צילום: לירן דורף)
סהר לוי (צילום: לירן דורף)

סהר לוי: "בחרתי בבית וטוב לי בנס ציונה"

ליגה א' דרום שיצאה השבוע לפגרה מותירה את הסקציה נס ציונה בראש הטבלה, עם תשעה ניצחונות בתשעה משחקים. אחד הגורמים להצלחה המסחררת הוא הקפטן סהר לוי שנמצא בכושר מצוין וכובש או מבשל לפחות שער במשחק. בראיון ל"ערים" הוא מדבר על האווירה בחדר ההלבשה ואומר: "הגיע הזמן שהשנה נעלה לליגה הלאומית"

פורסם בתאריך: 10.11.17 07:00

-->

בפסגת טבלת ליגה א' דרום, שיצאה לפגרה בת שבועיים, העסקים כרגיל. הסקציה נס ציונה ממשיכה את רצף הניצחונות המרשים שלה ומשלימה ניצחון תשיעי ברציפות. בסוף השבוע האחרון היא הביסה את מ.ס. דימונה בתוצאה 5:0. נס ציונה הייתה טובה יותר ושלטה לאורך כל המשחק וכבר בדקה ה-3 יוסי אסייג העלה את קבוצתו ליתרון 1:0. רביד אשר המשיך את החגיגה בדקה ה-31 וארבע דקות לאחר מכן סהר לוי כבר הפך את ההפסד של דימונה לתבוסה.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול ובדקה ה-60 דניאל תרועה העלה את נס ציונה ל-4:0. רבע שעה אחר כך דניאל בלומנפלד היה במקום הנכון כדי לנעוץ את החמישי.

במהלך הפגרה ייערכו משחקי גביע המדינה, כאשר נס ציונה תארח את הפועל אשדוד מליגה ג'.

סהר לוי, הקפטן בן ה-32 של הכתומים, נחשב בשנים האחרונות ללב ולנשמה של הקבוצה ושל האוהדים. כפי שמתבקש מהקפטן והשחקן הוותיק ביותר בסגל, לוי הפך למנהיג הבלתי מעורער של החברים על כר הדשא ומחוץ לו, ולשחקן שמחבר את הקבוצה לקהל. אחרי שנתיים שבהם מנסים במועדון להעפיל לליגה הלאומית ללא הצלחה, נראה שהעונה בנו במועדון קבוצה חזקה, כשרונית ואטרקטיבית, לצד שחקנים מלאי ניסיון כמו אופיר חמו, נאור סבג, עידו שרון וסהר לוי כמובן. אם לא יקרה משהו בלתי צפוי, בעוד כמה חודשים יחגגו הכתומים את החזרה לליגה הלאומית.

לוי, שסחב פציעה ולא פתח את העונה, חזר למגרש רעב מתמיד. בראיון ל"ערים" הוא אומר: "אני מרגיש אחרי הפציעה בסדר גמור, מרגיש טוב, ברוך השם".

מה סוד ההצלחה שלכם השנה?

"הקבוצה השנה מאוד מגובשת. יש אווירה טובה וכולנו חברים שמשחקים אחד בשביל השני".

האמנת שתפתחו במאזן של תשע מתשע?

"קודם כל אנחנו לגמרי מאמינים בעצמנו. ידענו מתחילת השנה שאנחנו קבוצה חזקה. אף אחד לא בא והצהיר שנעשה תשע מתשע, אבל הצלחנו לעשות פתיחת עונה באמת מדהימה. אני מקווה שנמשיך אותה כמה שיותר ומשם השמיים הם הגבול".

אי אפשר שלא להיזכר בשנה שעברה, כשהעלייה התפספסה במחזורי הסיום. הפעם תעמדו גם בלחץ המנטלי?

"הקבוצה היא לא כמו בשנה שעברה, היא השתדרגה. התחזקנו במקומות שהיינו צריכים להתחזק ויש הרבה שחקנים טובים בקבוצה. הסגל הרבה יותר עמוק ובעזרת השם הגיע הזמן שהשנה נעלה לליגה הלאומית".

 

סהר לוי (צילום: לירן דורף)

סהר לוי (צילום: לירן דורף)

בעונת 2013/14, אותה עונה שבה נס ציונה נשרה לליגה א' ואי ודאות ממשית עטפה את עתידה של הקבוצה מבחינה כלכלית ומקצועית, לא נותר ללוי אלא לעזוב להפועל כפר סבא, שנלחמה עליו ושמה לעצמה מטרה לעלות לליגה הלאומית. את אותה העונה הוא אכן סיים בחגיגות עלייה והיה לבורג משמעותי בכפר סבא, עם עשרה שערים וכמות זהה של בישולים. עונה לאחר מכן הוא שב חזרה לבית, לנס ציונה.

סהר, שיחקת בהפועל כפר סבא, עלית ליגה ויכולת לתקוע יתד בלאומית, אולי גם בליגת העל. בסופו של דבר חזרת לנס ציונה שבליגה א'. אין בך איזושהי תחושת פספוס?

"תמיד יש תחושה שבאופן אישי אתה יכול להשיג יותר גבוה, יותר רחוק, אבל בחרתי בבית וטוב לי בנס ציונה. אני מחובר למקום, לקהל, לאנשים, למועדון ושמח בחלקי".

סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)

סהר לוי (צילום: אלי שמואלי)

 

אתה חושב שהפגרה יכולה להשפיע על המומנטום החיובי שלכם?

"אני לא חושב שהפגרה יכולה להשפיע על המומנטום. אם נבוא בצורה הכי טובה ורצינית לכל משחק, ונתכונן בצורה הכי טובה, אני לא מאמין שהפגרה תפגע בנו. יש לנו עכשיו קצת מנוחה, כי יש שחקנים שמרגישים קצת עייפות, כך שנוכל לחזור הרבה יותר מוכנים ורעבים לליגה".

גם השנה יש ניסיונות להביא יותר קהל שלכם למגרשים. איזה מסר יש לך לאוהדים?

"תמשיכו לבוא ולעודד בכל משחק. בעזרתכם נצליח לצעוד קדימה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר