מגרש מכבי שעריים המחודש
מגרש מכבי שעריים

שעריים חזרה לנצח על חשבונה של בקעת הירדן

הכחולים מרחובות נהנו מצמד של תום מדהלה שהקפיץ אותם למקום התשיעי. נס ציונה עם ניצחון תשיעי רצוף

פורסם בתאריך: 3.11.17 16:25

-->

שעריים חזרה לנצח במגרש הביתי עם 2:0 על בקעת הירדן. נס ציונה דרסה 5:0 את מ.ס. דימונה והשלימה ניצחון תשיעי ברציפות

במכבי שעריים עבדו קשה בחודשים האחרונים על מנת להכשיר את המגרש הביתי והיום (שישי) זה סוף סוף השתלם, עם ניצחון ביתי חשוב שגורם לכחולים לנשום אוויר ולברוח מעט מתחתית הליגה.

מאות אוהדים הגיעו למגרש בשעריים כדי לצפות בקבוצתם משיגה שלוש נקודות יקרות מול הפועל בקעת הירדן. קבוצתו של שלומי עמר הייתה טובה יותר לאורך כל המשחק, יזמה יותר התקפות וממש על סף השריקה למחצית היה זה תום מדהלה, שנמצא בכושר מצוין, שהעלה את קבוצתו ליתרון ראשון.

בדקה ה-50 מכבי שעריים נשארה בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של איתי בן הרוש, אך למרות הפיגור המספרי הכחולים המשיכו ללחוץ על הגז והכפילו את התוצאה עם שער בדקה ה-63. דניאל טסאו פרץ באגף ומצא על קו ה-5 את תום מדהלה חופשי. זה גלגל בלי שום בעיה את הכדור פנימה והקפיץ את מכבי שעריים עד למקום התשיעי, כשבמאזנה 11 נקודות.

 

בפסגת הטבלה העסקים כרגיל, שם הסקציה נס ציונה ממשיכה את רצף הניצחונות המרשים שלה ומשלימה ניצחון תשיעי ברציפות. הפעם היא הביסה את מ.ס. דימונה בתוצאה 5:0. נס ציונה הייתה טובה יותר ושלטה לאורך כל המשחק וכבר בדקה ה-3 יוסי אסייג העלה את קבוצתו ליתרון 1:0. רביד אשר המשיך את החגיגה בדקה ה-31 וארבע דקות לאחר מכן סהר לוי כבר הפך את ההפסד של דימונה לתבוסה.

המחצית השנייה הייתה לפרוטוקול ובדקה ה-60 דניאל תרועה העלה את נס ציונה ל-4:0. רבע שעה אחר כך דניאל בלומנפלד היה במקום הנכון כדי לנעוץ את החמישי.

במהלך השבועיים הקרובים תצא ליגה א' דרום לפגרה, כאשר במהלכה ייערכו משחקי גביע המדינה. נס ציונה תארח את הפועל אשדוד מליגה ג'.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר