קהל מרמורק חוגג ניצחון על בני לוד (צילום: יוסי סוריק)
קהל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

הקהל של מרמורק מאבד סבלנות

במהלך התבוסה בנצרת שוב נשמעו קריאות מהיציע לעבר ניסן יחזקאל. במועדון מגבים בשלב זה את המאמן

פורסם בתאריך: 29.10.17 15:59

-->

העולה הטרייה לליגה הלאומית, הפועל מרמורק, ממשיכה לאכזב. בסוף השבוע האחרון הובסה הקבוצה בתוצאה 4:1 מול אחי נצרת במסגרת המחזור התשיעי. האדומים בראשותו של המאמן ניסן יחזקאל התארחו במגרש בעילוט, מול המקומיים שחיפשו להתאושש מהרביעייה שספגו במחזור הקודם מול המוליכה הפועל כפר סבא. מחינתם הם לא יכלו לקבל יריבה נוחה יותר, והחזירו לעצמם את הביטחון עם רביעייה משלהם לרשת של הקבוצה מרחובות, שבר סופרת חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון.

אחי נצרת פתחה את המשחק נהדר עם צמד של חמודי חטיב בדקה ה-8 ובדקה ה-30. שלוש דקות לאחר מכן ניראל מחפוד צימק את התוצאה והפריח תקווה בקהל האדום, אך לנצרת היו תכניות אחרות ובזכות כדור עונשין מוצלח דקה לפני השריקה למחצית התוצאה בפסקה עמדה על 3:1.

בדקה ה- 58 חטיב השלים משחק מושלם מבחינתו כשנעץ את המסמר האחרון, והותיר את מרמורק במצב קשה בתחתית הליגה, כאשר באמתחתה 8 נקודות בלבד – רק 3 נקודות יותר מהאחרונה בטבלה מכבי מכבי הרצליה ומעירוני נשר שנמצאת במקום ה-15.

הקהל האדום לא נותר אדיש ליכולת על המגרש ולמצב בטבלה והחל להשמיע ביציע קריאות כנגד המאמן ניסן יחזקאל. בין היתר מעבירים האוהדים ביקורות על שיטת המשחק של המאמן ואומרים כי "במקום לייצב את הקבוצה, ובמיוחד את ההגנה, בכל שבוע המגנים מתחלפים".

כך או כך, מבחינת המועדון זעזוע בעמדת המאמן לא עומד כרגע על הפרק.

אייל גולן וניסן יחזקאל חוגגים (צילום: יוסי סוריק)

מתגעגעים לחיוכים. אייל גולן וניסן יחזקאל (צילום: יוסי סוריק)

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר