נאור סבג מנס ציונה חוגג על חשבון שעריים
נס ציונה חוגגת בדרך לניצחון נוסף

נס ציונה כבר עם שמונה משמונה

סקציה נס ציונה לא עוצרת וגברה 4:0 על הפועל כפר שלם בביתה בדרך לניצחון שמיני רצוף. מכבי שעריים חילצה נקודה באצטדיון וינטר נגד הכח רמת גן

פורסם בתאריך: 27.10.17 19:48

-->

הכתומים מנס ציונה ממשיכים את הריצה שלהם לעבר הליגה הלאומית והרצף המרשים מפתיחת העונה נמשך גם ביום שישי האחרון, עם ניצחון שמיני ברציפות. הפעם נהנו האוהדים מ-4:0 קליל על הפועל כפר שלם בבית, והם סופרים מאזן מושלם של 24 נקודות מ-24 נקודות אפשריות. ואם באוהדים עסקינן, אלה הראו תצוגת עידוד מרשימה לאורך כל המשחק, כאשר כבר במהלך השבוע הקודם החלו במועדון לצאת בקמפיין ברחבי העיר על מנת להביא יותר קהל למגרשים.

המשחק עצמו נפתח בקצב מהיר וכבר לאחר 40 שניות היה זה דניאל בלומנפלד שהעלה את הכתומים ליתרון ראשון. לאחר שער היתרון המוקדם המשחק נרגע והתאזן מעט, כששתי הקבוצות לא הגיעו למצבים ממשיים ליד השער. כל זאת עד הדקה ה-33, כאשר סהר לוי תעתע בארבעה מגני כפר שלם ומול השוער לא התבלבל וגלגל פנימה.

המחצית השנייה, כמו הראשונה, נפתחה בבליץ מצדה של נס ציונה. שתי דקות עברו לפני שסהר לוי השלים צמד והעלה את הסקציה ל-3:0. החמצות מסמרות שיער של דניאל בלומנפלד לאורך המחצית השנייה יכלו להפוך את המשחק הזה להרבה יותר חד צדדי אם היו נכנסות, אך גם זה לא מנע מנס ציונה לנעוץ את המסמר הרביעי והאחרון בדקה ה-90 מרגליו של דניאל תרועה. במחזור הקרוב תנסה הקבוצה להמשיך את הרצף ותצא למשחק חוץ נגד מ.כ. דימונה.

 

בחלק התחתון של הטבלה, מכבי שעריים שוב לא הצליחה לנצח, אבל לפחות היא הצליחה לחלץ הפעם נקודה חשובה מול הכח רמת גן באצטדיון וינטר, שם קבוצות רבות בליגה עוד יאבדו נקודות. הכחולים משעריים היו טובים יותר בפתיחת המשחק ואף השכילו לתרגם זאת ליתרון בדקה ה-39, משער של תום מדהלה.

אוהדי שעריים שלא הפסיקו לעודד מהפתיחה כבר ציפו לעשות את הפתעת המחזור ולצאת עם מלוא שלוש הנקודות מרמת גן, אלא שבדקה ה-63 התקוות נגוזו והמקומיים הצליחו לאזן את התוצאה. הנקודה הזו מציבה את שעריים במקום ה-12 עם שמונה נקודות, כששלוש קבוצות אחריה מחזיקות בשבע נקודות (קרית גת, דימונה ונורדיה), בעוד הפועל הוד השרון סוגרת את הטבלה עם אפס נקודות.

במחזור הקרוב תחזור מכבי שעריים למגרשה הביתי, שם תארח את הפועל בקעת הירדן לקרב תחתית חשוב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר