מגרש מכבי שעריים המחודש
מגרש מכבי שעריים

זה היה ביתי

גם המגרש המחודש לא עזר למכבי שעריים לנצח

פורסם בתאריך: 24.10.17 10:33

-->

במכבי שעריים קיוו שהחזרה למגרשם הביתי תחזיר איתה גם את הניצחונות, אבל המשחק שנערך אתמול (שני) מול הפועל אזור הוכיח שגם במגרשה הביתי תתקשה שעריים לנפק תוצאות ביכולתה הנוכחית.

כשנתיים וחצי לאחר המשחק האחרון שנערך במגרש המיושן ברחובות, חזרו הכחולים לשחק בו במחזור שנדחה מסוף השבוע בשל הספורטיאדה. את המחצית הראשונה יעדיפו בשעריים לשכוח, כאשר כבר אחרי רבע שעה של כדורגל האורחים עלו ליתרון 1:0. הקבוצה של שלומי עמר אמנם לא הרשימה וחסרונו של נדב מוניס הורגש במהלך המשחק, אך שער של איתי בן הרוש בדקה ה-65 לפחות מנע הפסד וסידר למקומיים נקודה חשובה במאבקי ההישרדות בליגה. ביום שישי הקרוב תצא שעריים למשחק חוץ נגד הכוח רמת גן שמגיעה מהמקום החמישי.

ומתחתית הטבלה למעלה הטבלה: באותה השעה שיחקה הסקציה נס ציונה בחוץ ושוב הוכיחה שהיא בלתי ניתנת לעצירה. הכתומים שמרו על מאזן מושלם עם ניצחון מרשים 3:0 מול מכבי קביליו יפו, כאשר גיא עובדיה היה זה שהעלה את נס ציונה ליתרון בדקה ה-38. גם אחרי שנשארה בעשרה שחקנים, לאחר הרחקה בצהוב שני של יוסי אסייג, הדבר לא הפריע לסקציה להגדיל את היתרון משער עצמי של פיליפ חאיכ. יניב מזרחי השלים את התוצאה.

במחזור הקרוב תחזור נס ציונה לאצטדיון הביתי כשתארח את הפועל כפר שלם.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר