נבחרת הקטרגל של עיריית רחובות
נבחרת הקטרגל של עיריית רחובות

יש ספורט ברחובות. לפחות בעירייה

המשלחת של עיריית רחובות לספורטיאדה חזרה עם מקומות ראשונים בקטרגל ובשש-בש, ועם המקום השלישי בכדורשת

פורסם בתאריך: 23.10.17 15:27

-->

חבר ועד עובדי עיריית רחובות, עמוס כועי, מנה השבוע את שלל ההישגים שקטפו בשבוע שעבר עובדי העירייה בספורטיאדה באילת.

כועי: "יצאנו לספורטיאדה ה-37 ביום שלישי בשבוע שעבר. בין היתר שלחנו לתחרויות קבוצות קטרגל, כדורשת, ירי אקדח ושש-בש. בראש המשלחת עמד יושב ראש ועד העובדים רמי מדהלה, שהיה שותף פעיל בספורטיאדה. קבוצת הקטרגל שלנו זכתה במקום הראשון ובגביע, גלית ערוסי זכתה בגביע ובמקום ראשון בשש-בש, ובכדורשת זכו הבנות של העירייה במקום השלישי והמכובד – זאת בהתחשב שהן רק ארבע שנים פעילות. אני משמש ארבע עונות כרכז הליגה ומתוכן השגנו בקטרגל שני גביעי מקום ראשון, גביע אחד על המקום השני וגביע אחד על המקום השלישי. מעבר לזה זכינו בשלל גביעים בשש-בש, בירי אקדח וכעת יש לנו גם גביע בכדורשת. עליי לציין את יו"ר הוועד שתומך ומגיע לכל אירוע בספורטיאדה, ומשרה אווירה טובה".

בשביל גלית ערוסי, שזכתה במקום הראשון במשחק השש-בש, הייתה זו סגירת מעגל. חבריה לעבודה מספרים: "בשנה שעברה נגרם לה עוול. היא הייתה אמורה לזכות במקום הראשון והיו לנו טענות נגד החלטה שיפוטית. אפילו הפגנו כאות מחאה מול משרדי השופטים, אך זה לא ממש עזר לנו וגלית זכתה רק במקום השני. השנה השופטים כנראה הבינו שיש כאן מנצחת בלתי מעורערת והפעם היא קיבלה מה שהיה מגיע לה וזכתה במקום הראשון. הזכייה שלה היא הזכייה של כולנו כקבוצה ואנחנו מברכים אותה על כך כי באמת מגיע לה".

גלית ערוסי והגביע בביקור בלשכת ראש העיר

גלית ערוסי והגביע בביקור בלשכת ראש העיר

 

יושב ראש מרחב הסתדרות העובדים ברחובות, עודד עמרם: "לאחר שזכיתי להביא להישגים כיו"ר ועד העובדים של העירייה, עתה כולי גאווה להביא להישגים מרשימים כיו"ר מרחב הסתדרות העובדים. אני שמח שהעמותה שלנו גרפה הישגים בכל המרחב. זה סימן שאנחנו בכיוון הנכון. היה ארגון מופתי של עובדי המרחב על ידי מנכ"ל העמותה בני כהן, יושב ראש הפועל פרוספר בן חמו ומנכ"ל הפועל יורם אורנשטיין. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה".

נבחרת הקטרגל של עיריית רחובות

נבחרת הקטרגל של עיריית רחובות

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר