ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

הפועל מרמורק סיימה את דרכה בגביע הטוטו

מרמורק הפסידה בתוצאה 3:1 להפועל תל אביב והודחה בשלב רבע הגמר

פורסם בתאריך: 4.10.17 10:12

-->

שלב רבע גמר גביע הטוטו של הליגה הלאומית הפגיש אמש (ג') באצטדיון המושבה את היורדת מליגת העל הפועל תל אביב, ואת העולה החדשה מליגה א', הפועל מרמורק. שחקניו של ניסן יחזקאל הגיעו להתמודדות לאחר הפסד 3:2 נגד בית"ר תל אביב רמלה, שמיקם אותם במקום ה-13 בטבלת הליגה. העולה הטרייה פתחה את המשחק כאשר השוער צליל חתוכה, שכבר קיבל את האישור לחפש קבוצה אחרת רגע לפני סיום חלון העברות, שב אל בין הקורות.

דווקא הקבוצה מרחובות עלתה למשחק בטירוף וניסתה לנצל הרכב חסר של המארחים מתל אביב. די מהר זה גם התבטא ביתרון מוקדם, כשבדקה ה-8 עידן שריקי מצא בכדור נהדר את ניראל מחפוד, שבמהלך אישי מרשים העלה את האורחים ליתרון. הפועל תל אביב חזרה למשחק בדקה ה-28 ובדקה ה-37 המהפך הושלם. במחצית השנייה ניסתה מרמורק לחזור למשחק ולנצל את החולשה של המארחים במרכז השדה, אך בעיטה אחת למסגרת של המאחרים בדקה ה- 73 הסתיימה בשער שנעץ את המסמר האחרון ושלח את הפועל תל אביב לשלב הבא.

ניסן יחזקאל אמר בסיום המשחק: "ביום חלש של הפועל תל אביב הם הבקיעו שלושה שערים, וביום לא רע שלנו ספגנו שלושה שערים. כמובן שאני לא מרוצה, כי אני רוצה לנצח כל משחק, גם אם מדובר בגביע הטוטו או במשחק אימון".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר