עירוני נס ציונה מודל 2017-2018
עירוני נס ציונה מודל 2017-2018

"נס ציונה תנצח רק ברוח ובלחימה"

העולה הטרייה לליגת העל, עירוני נס ציונה, פתחה את עונת 2017/18 באופן רשמי. ראש העירייה יוסי שבו: "כנראה שהולך לצאת קול קורא לקבוצות בליגת העל כדי שנקבל חלק מהתקציב לאולם חדש". המאמן נדב זילברשטיין: "אנחנו קבוצה שיש מאחוריה עיר"

פורסם בתאריך: 25.9.17 14:46

-->

עירוני נס ציונה, שחזרה לליגת העל בתום עונה אחת בלבד בליגה הלאומית, קיימה מסיבת עיתונאים רשמית לקראת עונת 2017/18. הכתומים בראשותו של המאמן נדב זילברשטיין שמרו על מרבית הסגל מהעונה שעברה, שכולל את הקפטן טל דן ולצידו אלעד הופמן, גיל אמיתי, גולן גוט, ג'רמיין ביל ורביב פיטשון. ביניהם ניתן לראות כמה פרצופים חדשים: אלישי כדיר, נאור שרון וארבעת הזרים דקוואן קוק, ג'רון ג'ונסון, גארי בראון וטאליב זאנה.

מאמן, נדב זילברשטיין, אמר במסיבת העיתונאים: "הקבוצה הזאת מאוד חשובה לליגה בגלל הייחודיות שהיא מביאה איתה. אנחנו קבוצה שיש מאחוריה עיר, עיר שתומכת בנו, עוזרת לנו מאוד, דוחפת אותנו קדימה".

עוד המשיך זילברשטיין: "אני מתחייב פה, בשמי ובשם השחקנים, שהשנה תראו קבוצה שמחזירה אהבה לעיר שתומכת בה, ששמה הכל על המגרש בכל רגע נתון. עיר שמאוד רוצה להצליח ולגדול בתור קבוצה וכארגון. היה לנו מאוד חשוב להביא אנשים שאפשר להצליח איתם, שמבינים שההצלחה של הארגון היא ההצלחה שלהם. אנחנו בתחילתו של התהליך ואנחנו  עדיין בשלב של בניית הזהות שלנו, אבל בכל רגע נתון אנשים יעשו פה הכל כדי להצליח".

עירוני נס ציונה מודל 2017-2018

עירוני נס ציונה מודל 2017-2018

 

יו"ר הקבוצה, יניב מזרחי: "היה לנו מאוד חשוב לעלות ליגה בעונה שלאחר הירידה. זאת הייתה המטרה העליונה של המועדון הזה. בפעם האחרונה שעלינו לליגת העל אמרנו שנהיה משב רוח מרענן בליגה ואני חושב ובטוח שנציג העונה לא פחות דברים יפים ובעיקר נציג דברים שונים. המועדון הזה הוא מועדון קהילתי, היופי בו זה שהוא שייך לכולם. כל ילד חמישי משחק כדורסל בנס ציונה, זה נתון שהוא די מדהים ועל זה מגיע שאפו למאמנים ולמי שמתעסק בצד הארגוני והניהולי. אנחנו רוצים לתקוע יתד בליגת העל ולראות איך אנחנו מתקדמים הלאה. הלקח הכי חשוב שקיבלנו זה להחזיר את נדב לפה. אני מאמין בהמשכיות ושם המשחק מבחינתנו יהיה הרבה סבלנות. למדנו מלקחי העבר שלא צריך למהר ולעשות תיקונים, צריך סבלנות והרבה אמונה".

במסגרת מסיבת העיתונאים הודיעה עירוני נס ציונה כי חברת "חי מוטורס" תהיה לספונסר הראשי בעונה הקרובה, וכי שם הקבוצה השתנה ל"עירוני 'חי מוטורס' נס ציונה".

ראש עיריית נס ציונה, יוסי שבו, נשא גם הוא דברים וסיכם: "הישג גדול היה בעונה שעברה, אחרי ירידה לחזור בעונה אחת לליגת העל. מגיעה הצדעה לכולם. נס ציונה תנצח רק ברוח ובלחימה. אנחנו לא יכולים להתמודד מול שחקנים שמביאים אותם במיליוני שקלים במכבי תל אביב, אבל יכולים להתמודד ברוח ובמצב רוח. נכון שהתמיכה שלנו אולי הכי נמוכה, כי צריך להבין שאנחנו מתחזקים עוד מתקנים, אבל חשוב לנו שהקבוצה תהיה יציבה".

באשר לאולם גדול יותר עבור הקבוצה אמר שבו: "כנראה שהולך לצאת קול קורא לקבוצות בליגת העל כדי שנקבל חלק מהתקציב לאולם. יש לנו מיקום ותוכניות, נבנה אולם בן 2,500 מקומות קבועים ו-500 מקומות מתקפלים. מי שבנה את האולם בבאר שבע הוא זה שמתכנן את האולם שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר