עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
עיריית רחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הספורט הנשי מתחזק ברחובות

עיריית רחובות זכתה במכרז (קול קורא) של אתנה - הפרויקט הלאומי לקידום ספורט הנשים בישראל

פורסם בתאריך: 11.9.17 14:22

-->

המועצה הלאומית לקידום ספורט נשים, באמצעות היחידה המקצועית "אתנה", בחרה בעיר רחובות להוביל את פרויקט "אתנה" לקידום ספורט לילדות ולנערות בענפי הספורט : שחייה, כדוריד וכדורסל.

במכרז השתתפו עשרות רשויות מכל הארץ ובקטגוריית ״ערים גדולות״ זכו רק ארבע רשויות:  רחובות, באר שבע, נתניה ומודיעין, כאשר בפועל התמודדו 10 רשויות גדולות. העיר רחובות נבחרה לאור הקידום בתחום הספורט בעיר בשנים האחרונות.

משמעות הזכייה היא השקעה של המדינה (באמצעות אתנה) בהיקף של  כמיליון שקלים בשלוש השנים הקרובות – תקציב שיושקע כולו בקידום ספורט ילדות, נערות ונשים ברחובות, כשהמטרה העיקרית היא הגדלת כמות הילדות והנערות העוסקות בספורט.

בשלב הראשון פרויקט "אתנה" ישולב בבתי הספר ולאחר מכן באגודות הספורט, ויתמקד בענפים: שחייה, כדוריד וכדורסל.

איציק עובדיה, מנהל אגף הספורט בעיריית רחובות: "זוהי בשורה משמחת מאוד לעיר רחובות בכלל ולספורט הנשים בפרט. אנו שמחים להוציא אל פועל את חזון ראש העיר לקידום תרבות הספורט בקרב ילדים וילדות, נערים ונערות, שכן עיסוק בספורט הוא כלי חברתי, ערכי וחינוכי שהשפעתו מקיפה את כל המעגלים, החל מהפרט, דרך הקהילה וכלה בחברה כולה, אשר הופכת שוויונית וצודקת יותר, כאשר ציבור הנשים שותפות שוות-ערך במגרש הספורטיבי. אני יותר משמח על הבחירה בעירנו לפרויקט בקנה משמעותי וחשוב שעליו התמודדו מספר רב של רשויות. אני מבקש להודות לראש העיר רחמים מלול ולמנכ"ל העירייה דורון מילברג על התמיכה בספורט, ומשוכנע שפרויקט אתנה יוביל ויקדם את ספורט הילדות והנערות להישגים מכובדים בשנים הקרובות. כמו כן, אבקש להודות לוועדת הבחינה של אתנה ולמנכ"לית עמרית ינילוב-עדן על הבחירה בעיר רחובות".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר