סקציה נס ציונה (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של סקציה נס ציונה)
סקציה נס ציונה (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של סקציה נס ציונה)

השמפניות מחכות במקררים כבר שנתיים

למרות הקיצוץ בתקציב, סקציה נס ציונה מודל 2017/18 שוב נחשבת לאחת המועמדות הבכירות לעלייה לליגה הלאומית בתום העונה. עם מאמן שלמד להכיר את המערכת ועם מגרש ביתי מצוין שגם התחיל למשוך אוהדים, הכתומים יכולים לקוות שהפעם השחקנים לא יבעטו בדלי במחזורים האחרונים

פורסם בתאריך: 1.9.17 07:05

-->

מזה שנתיים שהשמפניות במקררים של הסקציה נס ציונה מחכות לצאת ולהישפך בחגיגות העלייה של הקבוצה לליגה הלאומית, רק כדי להישאר בסופו של דבר נעולות מאחורי סורג ובריח. לפני כשנתיים היה זה הכסף הגדול של מכבי שעריים שהותיר אותם בליגה א'. בעונה שעברה נראה היה שגם הכסף של אייל גולן לא ימנע את העלייה של הכתומים, אלא שיכולת עגומה במחזורים האחרונים אפשרה להפועל מרמורק לחלוף על פניהם ונס ציונה הידרדרה למקום השני ועפה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. תחושת הפספוס אמנם עדיין מהדהדת, אך בנס ציונה יעשו הכל על מנת לכפר על טעויות העבר ולהשלים סופסוף את העלייה המיוחלת בחזרה לליגה השנייה.

מאמן: עופר טסלפפה. מאמן שיטתי ומאמן "של שחקנים", שכבר חווה עלייה לליגה הלאומית עם הפועל קטמון. בעונה שעברה הגיע כמחליפו של אוהד בוזגלו, שעזב להפועל ירושלים.

עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

עופר טסלפפה (צילום: שרון בוקוב)

 

שחקנים שעזבו: דן עזריה, מאור זוהר, מתן לוטטי, דלה ימפולסקי, איתי בן הרוש, עוז צבאג (הגיע בהשאלה) וצליל נחמיה.

שחקנים שהצטרפו: גיא עובדיה, יוסי אסייג, יניב מזרחי, הדר לוי, אוראל שלום, נאור סבג.

יתרון מרכזי: ההיסטוריה האחרונה של המועדון מוכיחה כי לא מדובר במקרה, וכי הקבוצה ראויה למקומה בצמרת הליגה. לרוע מזלם של הכתומים, בשנים האחרונות תמיד הייתה קבוצה אחת לפחות שהשקיעה הון עתק במטרה לעלות ליגה, ובסופו של דבר הכסף הגדול גם ניצח. המתקן המעולה, התנאים המצוינים והעובדה שכבר מדובר במועדון עם מסורת יתנו לנס ציונה ביטחון גם השנה. ראוי לציין גם את הקהל הנס ציוני שבשלהי העונה החולפת החל להראות סימני התעוררות והתעצם.

חיסרון מרכזי: כבר שנתיים שבנס ציונה מרגישים בשלים לעלייה, אך בסופו של דבר משהו מתפקשש. אם הקבוצה תיאבק גם השנה בצמרת, בהחלט ייתכן שטראומות העבר יצופו ויערערו את הביטחון של החשקנים והמערכת.

תחזית "ערים": "אמנם תקציב הקבוצה קוצץ באופן משמעותי מהעונה שעברה, אך שמירת הסגל הקיים, הניסיון והחיבור שנוצר, יכול להיות גורם משמעותי. גם השנה צפויה נס ציונה לדבר חזק בליגה א' דרום ואם לא יקרה משהו בלתי צפוי היא תסיים במקומות 1-3. במועדון מקווים לעשות רק צעד אחד נוסף קדימה לעומת העונה שעברה ולסיים בחגיגות עלייה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר