קהל שעריים (צילום: רולנדי ברנשטיין)
קהל שעריים (צילום: רולנדי ברנשטיין)

שעריים מודל 2017 – החידה של ליגה א'

מכבי שעריים מודל 2017/18 היא אחת האניגמות הגדולות ביותר של ליגה א' דרום בעונה הקרובה. עם מאמן וסגל חדשים לגמרי, ועם החזרה למגרש הביתי, ינסו השחקנים הצעירים להידבק בטירוף של הקהל שפתח בקיץ את הכיס כדי להחזיק את המועדון מעל המים

פורסם בתאריך: 1.9.17 07:00

-->

אחרי ההתרסקות הבלתי צפויה בעונה החולפת בליגה הלאומית, שהסתיימה בנשירה לליגה א' בתוך עונה אחת בלבד, במכבי שעריים יצטרכו להתמודד עם עידן חדש ולא פשוט כלל, בעיקר מהבחינה הכלכלית. בהיעדר הכסף של אלדד פרי, שהעביר את הבעלות על המועדון לידי האוהדים, נאלצה ההנהלה החדשה בראשות אלי מוזס, כפיר קירט ואביחי לוי לחפש פתרונות כלכליים יצירתיים שיעזרו לה לפתוח את העונה. על אף שבעמותה קיבלו קבוצה נקייה מחובות, ואף עם כמה נכסים, עד מהרה גילו במועדון שקיים קושי רב להעמיד קבוצה ראויה שתוכל להתמודד על הכרטיס בחזרה לליגה הלאומית. בסיוע האוהדים שרכשו מנויי זהב, ובסיועו של פרי שהסכים להכפיל כל שקל שייתרם למען הקבוצה, שעריים הבטיחה לפחות את קיומה.

איתי בן הרוש עומר בן שאנן נועם פורת ומור פחימה (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של מכבי שעריים)

איתי בן הרוש עומר בן שאנן נועם פורת ומור פחימה (צילום: באדיבות דף הפייסבוק של מכבי שעריים)

 

מפגש האוהדים במגרשה של שעריים (צילום: ישראל סרנגה)

מפגש האוהדים במגרשה של שעריים (צילום: ישראל סרנגה)

 

מאמן: שלומי עמר. מכיר את ליגה א' היטב וגם "שוחה" בכדורגל המקומי. לפני שנתיים הוביל את הפועל מרמורק לצמרת הליגה בתקציב נמוך. נחשב למאמן יסודי וקפדן מהדור הישן, כזה ששומר על דיסטאנס מהשחקנים.

שחקנים שהצטרפו: תום מדהלה, דניאל הייק, רז רחמים, מור מדהלה, איתי שאבו, איתי בן הרוש, עומר בן שאנן, נועם פורת, מור פחימה, יאיר אליאס, שקד בנישו, יונתן פלדמן, ערן שיפריס, גיל נחום, עדן שאער, שקד חתוכה, דניאל פישר, תומר אוחנה, גיא שמיר וצח בללי.

שחקנים שנשארו: ראני חמזה.

חיסרון מרכזי: כמעט כל השחקנים מעידן אלדד פרי עזבו, כך שהמשכיות לא תמצאו השנה במכבי שעריים. הסגל נבנה רובו ככולו על שחקנים צעירים, ובמידה והקבוצה תיקלע לקרבות תחתית זה יכול להיות בעוכריה.

יתרון מרכזי: הקהל של שעריים ידוע כאחד הקהלים הצבעוניים והטובים בארץ, ועם החזרה לאצטדיון המקומי הוא צפוי לתמוך בקבוצה אפילו יותר, גם אם הקיבולת קטנה יותר מזה של המגרש בנס ציונה שבו שיחקה הקבוצה בשנים האחרונות. מאות אוהדים נרתמו בקיץ לעזרת המועדון מבחינה כספית ופתחו את הכיס, ואם השחקנים הצעירים יפנימו זאת יהיו רעבים להצלחה כמוהם, שעריים עוד עשויה להפתיע את כולם.

תחזית "ערים": למכבי שעריים צפויה עונה לא קלה בלשון המעטה. הקבוצה של שלומי עמר מתבססת בעיקר על שחקנים צעירים ובמועדון יהיו חייבים למצוא כמה שיותר מהר פתרונות כלכליים על מנת לחזק את הקבוצה בחלון העברות של חודש ינואר, עם מספר שחקנים ותיקים יותר ובעלי ניסיון. למרות הקשיים, הקהל השערוקי החם צפוי לדחוף את הקבוצה ולעזור לה לסיים בין המקומות 8-13 ולהישאר בליגה.

בראייה לעתיד: מחלקת הנוער שהקים אלדד פרי לא נעלמה ביחד איתו ובמועדון מינו את גיא לוי כמנהל המקצועי של מחלקות הנוער. ייתכן שבשנים הקרובות יעלו שחקני בית לקבוצה הראשונה ויצעידו אותה קדימה, בדומה לעבר המפואר של המועדון שנשען על שחקני בית.

גיא לוי וראשי עמותת מכבי שעריים

גיא לוי וראשי עמותת מכבי שעריים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר