המחלקה הצעירה בסקציה נס ציונה (צילום: סקציה נס ציונה)
המחלקה הצעירה בסקציה נס ציונה (צילום: סקציה נס ציונה)

הסקציה נס ציונה תנסה להשביח את המחלקה הצעירה ואת בית הספר לכדורגל באמצעות מימון המונים

מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה, שעלה העונה לליגת העל לאחר 51 שנות היעדרות, השיק קמפיין מימון המונים במטרה לטפח ולהשביח את המחלקה הצעירה. יו״ר המועדון, דודו עוז: ״השאיפה היא לבנות מחלקות בריאות בכל הגילאים, שיהוו מוקד עלייה לרגל לילדים ובני נוער"

פורסם בתאריך: 9.2.20 09:00

-->

לראשונה בהיסטוריה של ישראל, קבוצה מליגת העל תגייס כספים באמצעות קמפיין ״מימון המונים״ לטובת קידום וטיפוח מחלקת הנוער. מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה, שעלה העונה לליגת העל לאחר 51 שנות היעדרות, השיק לפני מספר ימים את הקמפיין במטרה לטפח ולהשביח את המחלקה הצעירה, על מנת לגדל דור עתיד ראוי שימשיך להיות הלב הפועם של המועדון. היעד שנקבע הוא 150 אלף שקלים.

כיום מחלקה הנוער של המועדון מונה כ-450 ילדים בקבוצות הליגה ובית הספר לכדורגל. ישנם 3 מגרשי אימונים השייכים לעיריית נס ציונה ובשימוש המועדון. המטרה לטווח הארוך היא להכפיל את כמות הילדים ובני הנוער המשתייכים למועדון, תוך הגדלת התשתיות והמשאבים העומדים לרשותו.

המחלקה הצעירה בסקציה נס ציונה

המחלקה הצעירה בסקציה נס ציונה (צילום: סקציה נס ציונה)

 

בסקציה אומרים כי "מועדון הכדורגל סקציה נס ציונה הוא קודם כל משפחה, מהאוהד ביציע ועד יו"ר הקבוצה. הנהלת המועדון רואה בכדורגל כלי חינוכי להעצמה חברתית ומשתמשת בכדורגל לחינוך של צעירים לערכים של מצוינות, סובלנות וספורטיביות. מטרתה של מחלקת הנוער היא לטפח שחקנים עם יכולת טכנית גבוהה, שיבצעו פעולות הגנה והתקפה בעצימות גבוהה ובמחשבה מהירה, תוך הבנה של משחק הכדורגל וגיבוש קו מנחה בגישה המקצועית, בין המסגרת הקבוצתית והאישית ובמסגרת האימונים הייחודיים".

יו״ר המועדון, דודו עוז: ״השאיפה היא לבנות מחלקות בריאות בכל הגילאים, שיהוו מוקד עלייה לרגל לילדים ובני נוער, ובעתיד גם בוגרים, בצורה ספורטיבית ונאותה לאורך שנים. אנו רוצים מועדון שיהיה מכובד במדינת ישראל. אני רוצה להגיע למצב שאנחנו נהווה עיר בירה ספורטיבית לכל אזור השפלה, ושילדים ירצו להגיע וללבוש את המדים הכתומים של הסקציה״.

דודו עוז (צילום: מתוך קמפיין גיוס ההמונים)

דודו עוז (צילום: מתוך קמפיין גיוס ההמונים)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר