הפועל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)
צילום: יוסי סוריק

הפסד ראשון להפועל מרמורק בליגה הלאומית

ספגה 1:0 ביתי מהפועל רמת גן. מישל רוס ראה כרטיס אדום בדקה ה-35

פורסם בתאריך: 25.8.17 21:13

-->

500 אוהדים מרחובות עשו דרכם אחר הצהריים (שישי) לאצטדיון ברמלה, כדי לצפות בקבוצתם פותחת את משחקי הבית לעונת 2017/2018 בליגה הלאומית. מרמורק, שלא יכולה לארח ברחובות, אירחה את הפועל רמת גן וקיוותה להוכיח שהניצחון במחזור הפתיחה על נצרת עלית לא היה מקרי.

הבלם איתי עזורי, שחתם במהלך השבוע בקבוצה, ערך הופעת בכורה בהרכב לאחר שהבלם גל ספיר ספג חבלה בכף רגלו באימון. חוסר התיאום ניכר כבר בדקה השישית, כשרמת גן עלתה ליתרון משער של שרון זיסו, שניצל מיקום לא טוב של השוער צליל חתוכה. בדקה ה-35 הצרות של מרמורק התגברו, כשהיא נשארה בעשרה שחקנים אחרי שהשופט שלף את הכרטיס האדום לעברו של מישל רוס. למרות החיסרון המספרי בהפועל מרמורק לא נפלו מהיריבה והיו יכולים להשוות את תוצאת המשחק במספר הזדמנויות, אילולא יכולת מצוינת של שוער האורחים.

גם מאמן האורחים, אריק בנאדו, הודה בסיום כי קבוצתו יצאה במזל עם שלוש הנקודות הראשונות לעונה: "זה ניצחון חשוב מאוד, אבל לא הייתי מרוצה מכל המשחק. הוא לא היה ברמה גבוהה, יכולנו לנצח בתוצאה יותר גבוהה, אבל גם היינו חשופים יותר מדי. היו לנו הרבה איבודים לא מחויבים. נצטרך להשתפר כדי להיות בצמרת".

בשבוע הבא תצא הפועל מרמורק לאצטדיון המושבה, שם תפגוש את הפועל פתח תקווה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר