שחקני דה שליט בלשכת ראש העיר
שחקני דה שליט בלשכת ראש העיר

שחקני נבחרת הכדורסל של דה שליט התארחו בלשכתו של רחמים מלול

אורחים בלשכת ראש העיר רחובות: שחקני נבחרת הכדורסל של דה שליט שעלו לליגת העל לתיכונים

פורסם בתאריך: 4.2.20 07:02

-->

ב-28.11.19 נבחרת הכדורסל של קרית החינוך דה שליט עלתה לליגת העל לתיכונים בישראל. אתמול (שני) אירח ראש העיר רחמים מלול בלשכתו מפגש הוקרה לשחקנים, בנוכחות מנהל מחלקת הספורט בחברה העירונית לתרבות נופש וספורט, דורון שימחי, מנהל קרית החינוך אבי קיש וצוותו, ורון וורוטיצקי יו"ר מכבי רחובות בכדורסל.

ראש העיר בירך את שחקני הקבוצה על ההישג: "נמשיך ונתמוך בנבחרת הכדורסל של בית הספר ובספורט בכלל מוסדות החינוך בעיר. החינוך לספורט הוא אחד מהערכים שאנו רוצים להנחיל לדור הבא בעיר".

דורון שמחי הדגיש את ההישג המרשים של הנבחרת :"נעשה הכל על מנת לעודד עוד הישגים כאלה ומצוינות של נבחרות בתי הספר בעיר ברמה הארצית".

מנהל קרית החינוך, אבי קיש, סיפר כי היוזמה שהחלה לפני כ-3 שנים הגיעה מהורי התלמידים. "ההישגים הם פרי שיתוף פעולה עם אגודת עירוני מכבי רחובות והעומד בראשם, רון וורוטיצקי".

ממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום, שהוביל וקידם את היוזמה במשך התקופה, אמר: "מצוינות בחינוך היא גם בספורט. אנו שמחים לתמוך במגוון הקבוצות של התיכונים בעיר ואנו גאים בתלמידים על ההישג הנפלא. נגיע לעודד את הקבוצה במשחקים הבאים".

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "אני שמח לראות שההשקעה נושאת פרי. אנחנו מעודדים עיסוק בספורט החל מגיל צעיר. ברחובות קיימת התשתית לכך ונמשיך לשפר ולהשקיע בהם כל העת".

שחקני דה שליט בלשכת ראש העיר

שחקני דה שליט בלשכת ראש העיר


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר