טורניר סטריטבול רחובות (צילום: מני דקל)
טורניר סטריטבול רחובות (צילום: מני דקל)

"טורניר סטריטבול רחובות הוא חגיגת כדורסל אמיתית"

מאות שחקנים מרחובות ומכל רחבי הארץ השתתפו אמש (רביעי) בערב הראשון של טורניר הכדורסל Streetball של החברה העירונית רחובות. היום ייערכו שלבי הגמר

פורסם בתאריך: 17.10.19 06:16

-->

מאות שחקנים מרחובות ומכל רחבי הארץ השתתפו אמש (רביעי) בערב הראשון של טורניר הכדורסל Streetball של החברה העירונית רחובות.

הטורניר כלל שלבים ובתים מוקדמים והמנצחים עלו לשלבי הגמר שיתקיימו היום (חמישי) עד להכרעה הסופית. הקהל הרחב מוזמן להגיע לספורטק ולהריע למשתתפים.

בין הנוכחים בטורניר היו גם דורון מילברג, מנכ״ל עיריית רחובות, איציק עובדיה מנכ״ל החברה העירונית, ארז מרקוביץ', שחקן נבחרת ישראל לשעבר, וסתיו פוקס. זוכה מדליית ארד באליפות אירופה בסטריטבול 3*3.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט: "מרגש לראות את תושבי רחובות, ילדים נוער ומבוגרים, לוקחים חלק בחגיגה של ספורט קהילתי דווקא בחג, שבו פנויים לזמן איכות עם משפחה וחברים. אנו מקדמים את תרבות הספורט ברחובות".

איציק עובדיה, מנכ"ל החברה העירונית רחובות: "טורניר סטריטבול רחובות הוא חגיגת כדורסל אמיתית שנותנת הזדמנות נהדרת לשחק, להנות ולהתחרות מול קבוצות שונות של תושבי העיר. אנו שמחים על ההיענות המרשימה של מאות המשתתפים בטורניר״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר