נערות מכבי רחובות בלשכת ראש העיר
נערות מכבי רחובות בלשכת ראש העיר

קבוצת הנערות של מכבי רחובות בכדורסל תייצג את ישראל במשחקי מכבי אירופה בבודפשט

רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים. 11 נערות שחקניות בעיר, תלמידות בתי הספר קרית המדעים, דה שליט, קציר ואורט נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד

פורסם בתאריך: 30.7.19 15:19

-->

קבוצת הנערות של מכבי רחובות המריאה אמש (שני) ל-10 ימים בבודפשט, כדי לייצג את רחובות ואת ישראל במשחקי מכבי אירופה שמתקיימים השנה בבירת הונגריה.

מדי ארבע שנים מתקיימים משחקי מכבי אירופה. המשחקים האזוריים של אירופה הינם אירוע ספורטיבי בינלאומי ייחודי ומוביל, בו משתתפים כ-3,000 ספורטאים מכלל מדינות אירופה וכן מדינות אורחות מארה"ב, אוסטרליה, דרא"פ וכמובן ישראל. המשחקים מהווים אירוע ציוני משמעותי ביותר, כאשר הספורטאים לוקחים חלק בתחרויות הספורט השונות ומסייעים בהסברה באמצעות השיח מול הספורטאים היהודים על חוויות שלהם כישראלים.

השנה רחובות נבחרה לייצג את ישראל מטעם מכבי תנועה עולמית ומכבי ישראל בתחום כדורסל הנשים . 11 נערות שחקניות בעיר, תלמידות בתי הספר קרית המדעים, דה שליט, קציר ואורט נסעו בלוויית המאמנות אינה בוטנקו ונעמי לנגפורד.

טרם הנסיעה אתמול, הגיעו הנערות ללשכת ראש העיר רחמים מלול וקיבלו ממנו את ברכת הדרך ואיחולי הצלחה. "אני בטוח שהנערות המוכשרות ייצגו היטב את רחובות ואת ישראל בכלל, וכולנו מאחלים להן בהצלחה גדולה", אמר מלול.

נערות מכבי רחובות בלשכת ראש העיר

נערות מכבי רחובות בלשכת ראש העיר

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, רועי שרעבי: "אני גאה בשחקניות הצעירות ומאחל להן בהצלחה במשחקים באירופה".

חברת המועצה אווה גור, מחזיקת תיק קידום מעמד האישה שמלווה את הקבוצה מתחילת העונה: ״אני כל כך גאה בנשים שעוסקות בספורט ובעיקר בספורט קבוצתי. אני שמחה לקחת חלק בכך, ללוות את הקבוצה ולתמוך בה, ולסייע לה להגיע למשחקים״.

בפגישה נכחה גם יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה, אביבה חלבי.

רותי זלוף, מנהלת כדורסל נשים, נערות וילדות של מכבי רחובות: "תודה לראש העיר ולחברה העירונית על התמיכה במשך כל ימות השנה, ועל הרוח הגבית גם בשליחות הזו. אני בטוחה כי זו תהיה נציגות מכובדת לרחובות ולישראל".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר