נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)
נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

חשיפה: פארק נינג'ה ענק וראשון מסוגו בישראל ייפתח במרכז סנטרו ברחובות

בחודש אוגוסט ייפתח במרכז סנטרו ברחובות פארק נינג'ה ענק וראשון מסוגו בישראל, עם שמונה מסלולים שונים וקירות טיפוס לכל הגילאים. הלן יוסף, ממקימי הפארק: "בנינג'ה פארק יהיו מסלולים מקצועיים ואיכותיים שדומים למסלולים בתוכנית הטלוויזיה המפורסמת"

פורסם בתאריך: 18.7.19 08:35

-->

כולנו נחשפנו לתוכניות הריאליטי מהארץ ומחו"ל, שבהם מתחמי נינג'ה אתגריים וקירות טיפוס צבעוניים. מאז עלייתן של התוכניות הללו מתחמי הנינג'ה השונים כבשו את העולם והפכו לנפוצים כספורט ובילוי לקהל הרחב והמקצועי.

בחודש הבא (אוגוסט) פארק נינג'ה מקצועי ראשון מסוגו בארץ, יגיע למרכז סנטרו ברחובות. הפארק המדובר צפוי להיות ענק ולהתפרש על פני 900 מ"ר שיכללו שמונה מסלולים שונים, קירות טיפוס ובולדר, ציוד מתאים, חוגים בהדרכה לכל הגילאים והרמות, ואפילו קפיטריה וחדר אירועים לימי הולדת.

מי שהקימו את הפארק וינהלו אותו הם חבורה קרובה המורכבת מבני משפחה וחברי ילדות שחברו לעסק משותף בשל אהבתם לספורט בכלל ולטרנד הנינג'ה בפרט: הלן יוסף, מדריכת אימוני סטודיו המוכרת למדריכות ומתאמנות בכל הארץ, בעלה רמי יוסף, בתם בת ה-21, לורן, שתנהל את הקבלה והמזנון בפארק, איתמר לואי המקצוען בתחום הטיפוס, וליאור ברוכים. על עיצוב המקום אחראית מעצבת הפנים שרון אסף.

הלן ורמי יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הלן ורמי יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

הלן מספרת איך הכל התחיל: "לפני שנה ישבנו ביום שישי בערב אנוכי, רמי בעלי וליאור, חברי מהילדות. חשבנו על כמה שחסר לנו באזור מתחם ספורט אתגרי, מתקדם, מקצועי ואיכותי שיתאים גם לנו וגם לילדים. משם הכל היסטוריה".

על החזון שמאחורי הפארק אומרת הלן: "החזון שלנו הוא לתת מענה לכלל האוכלוסייה – גברים ונשים, ילדים ובני נוער בכל הגילאים ובכל הרמות, חובבנים ומקצועיים, על מנת להגדיל את קהילת המטפסים והנינג'ות בארץ בכלל ובאזור רחובות בפרט. אנחנו שואפים לקדם אורח חיים ספורטיבי ובריא יותר, הן גופנית והן מנטלית, ורואים את הפעילות בנינג'ה פארק כחוצת גבולות של גיל ומין וכמחברת בין אנשים ומשפחות. זו פעילות שיוצרת קהילה חדשה עם אהבה משותפת לתחום".

הלן יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הלן יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

מה יהיה בפארק?

"בנינג'ה פארק יהיו מגוון מסלולי נינג'ה מקצועיים ואיכותיים שדומים למסלולים בתוכנית הטלוויזיה המפורסמת. המסלולים יהיו מיועדים לנשים, גברים וילדים בכל הגילאים, חובבנים ומקצוענים, במטרה להתנסות בחוויה האתגרית האולטימטיבית שאליה נחשף כל העולם בשנים האחרונות.

"בפארק שני מתחמים: אחד מהם לילדים מגיל 3 עד גיל 13, והאחר למבוגרים מגיל 13 ומעלה. בכל מתחם יש ארבעה מסלולי נינג'ה כשבמתחם הילדים ישנם גם קירות טיפוס צבעוניים על 13 קירות אנכיים, שעליהם מטפסים עם רתמות אבטחה. בנוסף לזה יש במתחם הילדים חדר אירועים לימי הולדת. במתחם המבוגרים ישנו גם קיר טיפוס חופשי שלא דורש ניסיון קודם, שמתנשא לגובה ארבעה מטר. עליו מטפסים בלי רתמות ומתחת לו נמצא מזרון ענק, עבה ורך המתוכנן לאפשר נחיתה רכה לכל מטפס שנופל".

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

לדברי הלן, הפארק לא מסתכם במסלולים אתגריים וקירות טיפוס, אלא מספק גם פעילות משלימה: "חשבנו על כל הפרטים, קטנים כגדולים, שיבטיחו חוויה אתגרית לגוף ולמוח ללא דאגות, כולל מזנון עשיר, חדרי הלבשה, לוקרים וציוד עזר מקצועי שניתן לרכוש במקום. בפארק יהיו גם חוגים לילדים ולמבוגרים בכל הרמות, ממתחילים עד למקצוענים, וכן סדנאות ופעילויות משלימות שיעבירו מאמנים מהשורה הראשונה בארץ, כך שכל אחד ואחת יוכלו לשפר באופן משמעותי את היכולות הגופניות והמנטליות שלהם".

הלן יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

הלן יוסף (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

 

הורים יוכלו לשלוח את הילדים שלהם לפארק בלי דאגות?

"בוודאי. אחת המטרות שהצבנו לעצמנו בנינג'ה פארק היא לאפשר לילדים להתנסות ולחוות בפועל את מסלולי הנינג'ה המקצועיים שאותם הם רואים על המסך. בשביל זה הקמנו מתחם ייחודי המותאם לילדים בגילאים 5 עד 13, שכולל ארבעה מסלולים דינאמיים ומקצועיים. במתחם ילדים מגיל 3 יוכלו ליהנות גם מקירות טיפוס מאובטחים ברתמות עם מאמן משגיח. כמובן שבמסגרת החוגים שיועברו כל ילד וילדה יזכו ליחס אישי ויתקדמו בקצב שלהם. מסלולי הנינג'ה הם דרך נפלאה לילדים לרכוש מיומנויות גופניות חשובות כמו סיבולת, כוח מתפרץ וקואורדינציה, ומיומנויות מנטליות כמו יצירתיות, שיקול דעת ויכולת להציב יעדים ולהשיג מטרות".

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)

נינג'ה פארק ברחובות (צילום: ג'ני גפטרשוסטר)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    פח הנינגה
    ממש לא מצדיק את המחיר וממש לא מיועד לגיל 3
    בהצלחה

  2. אנונימי

    שלחתי את ילדיי( בני 12,14) גבו מאיתנו 60 שח ,לא היה להם מה לעשות שם כי הם לא הגיעו לגובה המתקנים, לאף מדריך לא היה אכפת מהם וגם כשניגשו לקבלה וביקשו לעבור למתחם של הקטנים אמרו להם שהם שילמו למתחם הצעירים ואסור להיכנס.השירות על הפנים . העיקר לקחת כסף ואין מה לעשות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר