אירוע לזכרה של טופז אבן חן קליין
אירוע לזכרה של טופז אבן חן קליין

בנות מכבי טופז רחובות סיימו עונה באירוע מרגש לזכרה של טופז אבן חן קליין

באירוע מרגש לזכרה של טופז אבן חן קליין, ציינו 150 בנות ונשים מכיתה א' עד גיל 65 את סוף העונה של מכבי טופז רחובות בטורניר סטריטבול

פורסם בתאריך: 20.6.19 08:34

-->

כמדי שנה, אירוע סיום העונה של מכבי טופז רחובות התקיים לזכרה של תושבת העיר טופז אבן חן קליין, שנספתה באסון הכרמל בשנת 2010 במהלך שירותה בשב"ס. טופז, שהייתה בת 28 במותה, גדלה ברחובות ולמדה בתיכון דה שליט. אחיה שיחק בקבוצת הכדורסל של מכבי רחובות וטופז עצמה הייתה מאוד מחוברת לספורט. בתמיכת המשפחות קליין ואבן-חן, ובתמיכת העירייה, קבוצת הילדות, הנערות והנשים של מכבי רחובות בכדורסל נקראת על שמה – מכבי טופז רחובות".

האירוע המרגש נערך באולם אמית שהיה מלא מפה לפה במשפחות ובתלמידים. האירוע כלל טורניר סטריטבול שבו השתתפו כ-150 בנות ונשים מכיתה א' עד גיל 65. השנה נכח באירוע לראשונה גם התינוק אלון, אחיינה של טופז, אותו היא לא זכתה להכיר.

כמה מבני משפחת אבן-חן: האב זאב, האח עדי והאחיין שלא הכירה, אלון

כמה מבני משפחת אבן-חן: האב זאב, האח עדי והאחיין שלא הכירה, אלון

 

צוות המועדון התייצב עם המאמנת ושחקנית העבר האגדית, אינה בוטנקו, ונעמי לנגפורד ורות זלוף מהנהלת הקבוצה. נכחה גם נציגות רחבה ומרשימה של בכירים מטעם שירות בתי הסוהר, וכן חברת המועצה מחזיקת תיק מעמד האישה, אוה גור, אביבה חלבי יועצת ראש העיר למעמד האישה, אבי קיש מנהל תיכון דה שליט, ואיציק עובדיה ממלא מקום מנכ"ל החברה העירונית.

נעמי לנגפורד: "השנה החלטנו לקיים טורניר סטריטבול שבו ישתתפו שחקניות צעירות  וותיקות מכל העיר, על מנת לספר את הסיפור של טופז ולהפיץ אותו גם בקרב המחלקה הצעירה. אנו רוצות להנחיל מסורת בעיר של צעירות ובוגרות שעורכות בכל שנה אירוע שמשלב זיכרון ואהבה לכדורסל. בנות המחלקה שמעו כל השנה את סיפורה של טופז, את הערכים שלה ואת הקשר המיוחד שיש לנו עם משפחתה. אנחנו גאות לקחת חלק באירוע שכזה ואנו רוצות להודות למשפחתה של טופז שתומכת בנו ולעירייה על תמיכתה".

נושא ספורט הנשים קרוב לליבה של אוה גור, מחזיקת תיק מעמד האישה שנכחה באירוע. אוה עצמה היא שחקנית בקבוצת הכדורשת 'ניצני המדע' ובתה רותם בת ה-12 השתתפה בטורניר הסטריטבול ואף זכתה במקום השני. "ספורט הוא דרך מדהימה להעצמת נשים ובשביל מכבי טופז זוהי דרך חיים אותה הן מנחילות מדי יום לבנות ולנשים בעיר. טופז ז"ל היא אישה שהיא סמל לעוצמה נשית ואהבת ספורט, והאירוע המרגש שנערך לזכרה מהווה את  שיאה של העשייה המבורכת של מכבי טופז".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר