כפיר קירט
כפיר קירט

כפיר קירט: "ההיענות של האוהדים לרכישת המנויים תקבע אם מכבי שעריים תהיה יותר חזקה העונה"

מכבי שעריים פתחה את מכירת המנויים כשלדברי מנהל הקבוצה כפיר קירט השנה צפויה ליגה יותר חזקה מקודמתה

פורסם בתאריך: 13.6.19 08:07

-->

מכבי שעריים, שסיימה עונה מוצלחת מעבר למצופה עם המקום השלישי בליגה וההגעה לגמר הפלייאוף, פתחה השבוע את מכירת המנויים לעונה הבאה.

כפיר קירט, מנהל המועדון, אומר: "השנה הליגה תהיה מאוד חזקה ומעניינת עם שתי העולות החדשות מכבי אשדוד ואור יהודה, שזו קבוצה עם המון כסף ששוברת את השוק ומציעה לשחקים 60 אחוז יותר מהקבוצות האחרות. יהיו עוד קבוצות חזקות כמו מכבי יבנה, שיש להם המון כסף, מתקנים טובים ועירייה תומכת, או הכוח רמת גן. אנחנו צריכים את התמיכה של האוהדים ברכישת המנויים כדי לחזק את הקבוצה. בעונה שעברה גייסנו בערך 250 אלף שקלים ממנויים והשנה אנחנו מקווים ליותר בכדי שנוכל לקחת את הקבוצה צעד אחד קדימה. ההיענות של האוהדים לרכישת המנויים תקבע אם מכבי שעריים תהיה יותר חזקה".

על הציפיות לקראת העונה הבאה אומר קירט: "אנחנו ממשיכים באותה הדרך שהתחלנו בה לפני 3 שנים, לשמור על הקופה של הקבוצה ולהישמר מגירעונות. השנה ראינו שבינואר קיצצתי בחצי מיליון שקלים בתקציב הקבוצה ותראי לאן הגענו. הייתה לנו עונה מוצלחת מעבר למצופה".

על התמיכה של האוהדים יש לקירט רק מילים טובות: "יש במועדון משפחתיות שאי אפשר לתאר במילים. אנחנו מקבלים מהאוהדים עזרה שבעה ימים בשבוע בניקיונות של חדרים לפני משחקים, בריצה לקנות אוכל, או באנשים שפתחו עכשיו חמ"ל לקניית מנויים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר