הקהל של הפועל מרמורק באימון פתיחת העונה
הקהל של הפועל מרמורק

הפסד ראשון להפועל מרמורק בליגה הלאומית

2:1 להפועל ראשון לציון במסגרת גביע הטוטו

פורסם בתאריך: 4.8.17 08:36

-->

250 אוהדים נלהבים עשו אמש את דרכם משכונת מרמורק אל אצטדיון הברפלד בראשון לציון, כדי לראות את העולה הטרייה לליגה הלאומית פותחת באופן רשמי את עונת המשחקים 2017/18 במסגרת גביע הטוטו. בתום המשחק האדומים אמנם נחלו הפסד בתוצאה 2:1, אלא שהחניכים של ניסן יחזקאל בהחלט הראו ניצוצות חיוביים וגם לא היו רחוקים מלהשוות את התוצאה בזמן הפציעות.

המקומיים פתחו את המשחק בצורה טובה יותר וגם עלו ליתרון. זה קרה בדקה ה-35 כאשר חוסר תיאום בין צמד הבלמים של מרמורק, גל ספיר וגיא משפתי, איפשר לחלוץ הפועל ראשון לציון, גיל יצחק, להשתלט על הכדור ולכבוש בקלות.

במחצית השנייה ניסן יחזקאל ביצע חילופים אך חוסר התיאום בהגנת האדומים עלה שוב ביוקר כאשר הפעם היה זה שלומי אביסדריס שדחק מקרוב כדור רוחב שחתך את ההגנה.

החל מהדקה ה-80 החלה מרמורק להתעורר ובתוספת הזמן היא זכתה לכבוש את השער שרשום על המחליפים: איציק אבושדיד פרץ לרחבה מהאגף, העביר כדור רוחב לעברו של אלי הרוש שדחק את הכדור לרשת וצימק את התוצאה. תוספת הזמן הארוכה של השופט כמעט הספיקה לאדומים להשוות, אך רק כמעט כשכדור חופשי שהוגבה לרחבה פגש את ראשו של אחד השחקנים ומשם את המשקוף.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר