אוהד הפועל מרמורק עם הראש למטה בעקבות הירידה לליגה א'
אוהד הפועל מרמורק עם הראש למטה בעקבות הירידה לליגה א'

תמיר חופי: "הליגה הלאומית הפסידה את מרמורק לא פחות מזה שמרמורק הפסידה את הליגה הלאומית"

אחרי שתי עונות בליגה הלאומית, הפועל מרמורק נשרה לליגה א' אחרי הפסד 2:1 לרמת השרון. האוהדים, שפעם נוספת עודדו גם ברגעים הקשים, יוכלו להתנחם בכך שבשנה הבאה שוב יהיה דרבי רחובותי

פורסם בתאריך: 14.5.19 07:44

-->

אחרי פתיחת עונה קטסטרופלית, ועם הגעתו של המאמן אסי דומב, הפועל מרמורק החלה לצבור נקודות בקצב יפה ונראתה כמי שיכולה לחולל נס ולהישאר בליגה הלאומית, אך אתמול (שני) תם החלום והקבוצה ירדה לליגה א' לאחר הפסד 2:1 לעירוני רמת השרון במחזור ה-36.

באצטדיון "הביתי" ברמלה התייצבו למשחק הגורלי קרוב לאלף אוהדי מרמורק, אך הם נאלצו לחזות בצמד של רון אשכנזי אל מול שער מצמק של בן מיזן בפנדל בדקה ה-93. למרות רצף ארבעה הפסדים שסתם את הגולל על ניסיון ההישרדות בלאומית, האוהדים המשיכו לעודד ולהראות אהבה לשחקנים ולמאמן אסי דומב עד הסוף. לעומת קבוצות אחרות, שברגעים כאלה נראים בעיקר אוהדים מקללים, האוהדים של מרמורק שרו למאמן והודו לו עם דמעות בגרון ובעיניים: "אסי דומב עולה עולה עולה".

תמיר חופי, מנהל הקבוצה, התייחס להתנהלות יוצאת הדופן של האוהדים: "הליגה הלאומית הפסידה את מרמורק לא פחות מזה שמרמורק הפסידה את הליגה הלאומית. איפה ישנן עוד קבוצות עם קהל כזה וצבע כזה, עם אנשים תרבותיים שכשהקבוצה יורדת הם שרים שירים ומוחאים כפיים?".

המועדון כבר עם הפנים לעונה הבאה בליגת א', ועם צפייה למשחקי דרבי מרגשים. חופי מבטיח שהקבוצה תשנס מותניים ותגיע מוכנה לעונה הבאה: "כבר מחר נקיים ישיבה לקראת שנה הבאה כדי לקבוע מטרות. המועדון בנה את עצמו בצורה טובה, שתבטיח את העתיד, ובשנה הבאה נעלה קבוצה טובה שתביא גאווה לקהל האוהדים הנפלא שלה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר