מימין: בני אסולין ונוני להב ז"ל
מימין: בני אסולין ונוני להב ז"ל

מכבי שעריים תערוך במשחק הפלייאוף דקת דומייה לזכר אוהדיה נוני להב ובני אסולין ז"ל

מחר (שישי) יתקיים משחק חצי הגמר הפלייאוף של ליגה א' בין מכבי שעריים לבין הפועל אדומים אשדוד. לפני שריקת הפתיחה תקיים הקבוצה דקת דומייה לשני עובדי חברת החשמל, נוני להב ובני אסולין ז"ל, שהיו אוהדיה

פורסם בתאריך: 2.5.19 20:27

-->

מחר (שישי) יתקיים משחק חצי הגמר הפלייאוף של ליגה א' בין מכבי שעריים לבין הפועל אדומים אשדוד. המשחק יתקיים בשעה 15:00 באצטדיון ע״ש הברפלד בראשון לציון.

בליל 18.4.2019 נפגעו בעת עבודתם שני עובדי חברת החשמל, נוני להב ובני אסולין ז"ל. נוני להב נהרג במקום ובני אסולין נפטר מפצעיו מאוחר יותר. השניים היו אוהדי מכבי שעריים ולכן בהנהלת האגודה החליטו לפנות להתאחדות לכדורגל בבקשה לחלוק להם כבוד בדרך של מחווה מיוחדת ומרגשת: דקת דומייה לפני תחילת המשחק. ההתאחדות אישרה את המחווה.

חבר המועצה רועי שרעבי, מחזיק תיק הספורט שיהיה נציג העירייה במשחק, אמר: ״רוח הספורט היא הרוח החברית והאכפתית ביותר שיש. לכן ראינו לנכון לחבר בין רוח הספורט לחברות ולהתחיל את המשחק בדקה של דומייה כדי לכבד את זכרם של נוני להב ובני אסולין זיכרונם לברכה. אני מודה למכבי שעריים ולקבוצת הפועל אשדוד ולהתאחדות על שיתוף הפעולה".

כפיר קירט, מנכ״ל מכבי שעריים: ״לכבוד הוא לנו להנציח בדרך זו את נוני להב ובני אסולין ז״ל. מייד כששמענו שמדובר באוהדי הקבוצה, לא היססנו לכבד את זכרם בדקת דומייה. נשמח לארח את משפחותיהם בקבוצה ובמשחקיה״.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר