גור פורת (צילום: חמי קדוסי, מכבי רחובות)
גור פורת (צילום: חמי קדוסי, מכבי רחובות)

כגודל הציפיות כך גודל האכזבות: מכבי רחובות ירדה לליגה הארצית

העונה המסויטת של מכבי רחובות הסתיימה בהפסד דרמטי בהארכה לרמת גן ובירידה לליגה השלישית, דווקא בעונה שבה הושקעו מיליונים לצורך העפלה לליגת העל. יו"ר הקבוצה רון וורוטיצקי: "כשלנו מקצועית עד לשורת הסיום העגומה"

פורסם בתאריך: 24.4.19 09:16

-->

אחרי שלוש שנים בליגה הלאומית, ודווקא בעונה שבה הושקעו מיליוני שקלים מתוך כוונה לעלות לליגת העל, מכבי רחובות מוצאת את עצמה בחזרה בליגה הארצית. בתחילת העונה צירפה הקבוצה כוכבים כמו יובל נעימי ואבירם זליקוביץ', הציפיות היו בשמיים אבל משהו לא התחבר וגם החלפה של שני מאמנים (רועי חגאי ומיקי גורקה) לא עזרה. המאמן חנן הירשוביץ' הוא זה שסיים את העונה על הקווים, אך גם הוא לא הושיע.

אמש, במשחק שעוד היה יכול להציל את הקבוצה, הפסידה רחובות בחוץ להפועל רמת גן/גבעתיים בתוצאה 92:90 לאחר הארכה ובתום דרמה גדולה. הרבע הראשון היה צמוד במיוחד והסתיים ביתרון נקודה למארחים. במחצית המשיך להיות צמוד עם 41:37 לרמת גן. הרבע השלישי נותר צמוד עם 59:56, והאורחים אף עלו ליתרון 74:73 שתי דקות לסיום מסל של נעימי, אלא שבסיום המשחק התוצאה עמדה על 78:78 והקבוצות הלכו להארכה.

בחמש הדקות הנוספות המארחים היו חדים יותר ובהיו התקפיות וצמודות במיוחד, אבל האורדונים היו יעילים יותר והורידו את הרחובותיים ליגה.

רון וורוטיצקי, יו"ר מכבי רחובות פנה לאוהדים בעמוד הפייסבוק של הקבוצה ואמר: "זוהי שעה לא פשוטה. ירדנו ליגה. מה שהתחיל בקיץ ברצון עז להעפיל אל הליגה הראשונה הסתיים בירידה מביכה אל הליגה השלישית. אומרים שמי שלא עושה לא טועה והעונה, אחרי רצף מוצלח של שלוש עונות, נעשו טעויות וכשלנו מקצועית עד לשורת הסיום העגומה. אני יכול להבטיח לכם רק דבר אחד בערב מאכזב שכזה – לא נתייאש, לא נברח, נקיים את כל ההתחייבויות הכלכליות שלנו, כי כך מתנהל ארגון ספורט. נקום מחר בבוקר ונתחיל מבראשית, נעשה כל מה שאנחנו יכולים על מנת לחזור לליגה הלאומית במהירות האפשרית. תודה שליוויתם אותנו העונה".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר