מכבי טופז רחובות
מכבי טופז רחובות

רות זלוף: "הכבוד ההדדי זה סוד ההצלחה של כל קבוצות כדורסל הנשים ברחובות"

קבוצת כדורסל הנשים 'מכבי טופז רחובות' סיימה את העונה במקום השני בליגה. בקבוצה כבר מסתכלים קדימה ומתכננים את העונה הבאה, בשאיפה לעשות צעד אחד נוסף ולסיים במקום הראשון

פורסם בתאריך: 22.4.19 07:24

-->

'מכבי טופז רחובות' סיימה את העונה במקום השני בליגה, עם ניצחון במשחק חוץ מול בית"ר אשדוד. למכבי טופז הייתה עונה מצוינת ולכל אורכה היא כיכבה במעלה הטבלה, כשרק באר שבע נמצאת מעליה. את רוב משחקיהן, ניצחו הבנות בהפרשים דו ספרתיים ובקבוצה מרחובות כבר מסתכלים קדימה ומתכננים את העונה הבאה, בשאיפה לעשות צעד אחד נוסף ולסיים במקום הראשון.

העונה הקבוצה הייתה מורכבת מצעירות לצד שחקניות ותיקות, ובעונה הבאה מתכננים במועדון לצרף עוד כמה נערות שיעלו לקבוצת הנשים מהמחלקה הצעירה. יש לציין כי מחלקת הנערות והילדות עדיין בשלבי סיום העונה, אך גם שם ניכרת שביעות רצון מההישגים של הבנות.

רות זלוף, מנהלת הקבוצה: "אני גאה בהישגים של כל הענף – נשים, ילדות ונערות. כל קבוצה מתאמנת ומשחקת ומגיעה לתוצאות בזכות אימונים קשים והתמדה, בהנהגתה של אינה בוטנקו האגדית שמטמיעה בכולן את האהבה לספורט, את היושרה והכבוד ההדדי שיש להעניק לשחקניות מכל הקבוצות השונות. זה הסוד של הצלחת כל קבוצות כדורסל הנשים ברחובות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר