אסי דומב והאחים חופי בהרמת כוסית לפסח
אסי דומב והאחים חופי בהרמת כוסית לפסח

אסי דומב: "נקווה שבפסח השינוי וההתחדשות שהקבוצה עוברת יבואו לידי ביטוי בהישארות בליגה"

בהפועל מרמורק קיימו הרמת כוסית מחויכת במיוחד לחג. המאמן אסי דומב, שמכונה בשכונה 'הקוסם', ציין: "יש עוד הרבה עבודה, אנחנו במצב טוב, אבל עדיין הכל פתוח והכל אפשרי"

פורסם בתאריך: 16.4.19 07:52

-->

הפועל מרמורק קיימה אתמול (שני) הרמת כוסית לכבוד חג הפסח, ואפשר היה להרגיש את האביב במועדון. מאז שאסי דומב מונה למאמן הקבוצה זינקה מהמקום האחרון בטבלה למקום העשירי ודומב קיבל כבר מזמן את התואר 'הקוסם'. בפני הקבוצה עוד חמישה מחזורים שבהם היא צריכה שני ניצחונות כדי להבטיח את הישארותה בליגה, מה שנראה כרגע לגמרי בגדר האפשר.

האווירה במועדון האדום מרוממת, הן בקרב השחקנים והן ביציעים. עד להגעתו של דומב סבלה הקבוצה מרצף הפסדים ארוך ונראתה בדרך הבטוחה לירידת ליגה, אבל בהנהלה לא הרימו ידיים והאחים חופי נלחמו גם כשהכל נראה אבוד. הם גייסו את דומב, שהחליף 13 שחקנים, והשאר היסטוריה.

אסי, איך הקסם קרה?

"השארתי רק את מי שהאמין במועדון. את היתר שחררתי. בנינו מחדש צוות שעשה שינוי מעצם היותו צוות חדש. בכדורגל ובספורט בכלל צריך הרבה ביטחון, השתדלתי לתת לשחקנים את הביטחון, התחלנו לחבר ניצחונות ובהדרגה אנשים התחילו להאמין. רצינו קבוצה חזקה ויציבה והשגנו את זה, כי כשאתה עושה דברים כמו שצריך אז גם התוצאות מגיעות".

מה אתה מאחל לקבוצה לחג?

"נקווה שבפסח השינוי וההתחדשות שהקבוצה עוברת יבואו לידי ביטוי בהישארות בליגה. יש עוד הרבה עבודה, אנחנו במצב טוב, אבל עדיין הכל פתוח והכל אפשרי. נקווה שתהיה המשכיות".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר