חברי עמותת אתגרים ברחובות
חברי עמותת אתגרים ברחובות

עמותת 'אתגרים' חגגה שלוש שנים לפעילותה ברחובות באירוע מרגש

עמותת 'אתגרים', שבמסגרתה מתאמנות ברחובות שתי קבוצות ריצה לבעלי צרכים מיוחדים, חגגה שלוש שנים לפעילותה ברחובות. אורית קישלנסקי, מאמנת ומייסדת העמותה המקומית: "מדהים כמה קשר אנושי יכול להפוך בן אדם מלראות את עצמו מוגבל ללראות את עצמו כיכול"

פורסם בתאריך: 28.3.19 08:50

-->

הסניף הרחובותי של עמותת 'אתגרים' חגג השבוע באירוע מרגש ומשמח שלוש שנים לפעילותו במתנ"ס חוויות קרית משה.

עמותת אתגרים ברחובות מאמנת שתי קבוצות ריצה לבעלי צרכים מיוחדים בני 15 ומעלה. בחגיגות "יום ההולדת" השתתפו בני הנוער המאושרים שהיו "בעננים", להגדרתם, ביחד עם משפחותיהם, המאמנת ומייסדת הקבוצה אורית קישלנסקי, רובי בראון, הרב של מכינת 'בשביל הבנים', מנכ"ל העמותה הארצית אבנר בלקנאי, ומחזיק תיק השירותים החברתיים בעיריית רחובות, עו"ד שמואל בר-דאנזאן.

עמותת אתגרים היא עמותה ארצית שפועלת למען העצמה ושילוב חברתי של אנשים עם צרכים מיוחדים, באמצעות ספורט אתגרי בטבע. העמותה החלה את דרכה ברחובות לפני שלוש שנים בהובלתה של אורית קישלנסקי (29) עובדת סוציאלית מרחובות שבעקבות העבודה באתגרים הפכה את הספורט הטיפולי לייעוד אישי ולתחום התמחות אותו היא לומדת במכון וינגייט.

אורית קישלנסקי

 

בסניף אתגרים ברחובות מתאמנים כאמור כ-30 חברים ויש בו מעל ל-50 מתנדבים. שתי הקבוצות הריצה נפגשות לאימונים בימי שלישי וחמישי בשעה 19:15, והן כוללות מתאמנים מהספקטרום האוטיסטי, בעלי שיתוק מוחין ובעלי מוגבלות תקשורת וחושיות. חלק מהם הגיעו השנה להישג מרשים ביותר – סיום ריצת עשרה ק"מ. אורית קישלנסקי, בשיתוף עם חברת המועצה מחזיקת תיק האוכלוסיות המיוחדות אורית שרגאי, פועלות בימים אלו לפתיחת קבוצת ריצה שלישית לאור הביקוש.

קישלנסקי, שהקימה את העמותה ברחובות ומובילה אותה מאז, מספרת על האירוע המרגש לציון שלוש שנים: "היה מדהים ומרגש לראות בערב את כל מה שאנחנו עושים, שבוע אחרי שבוע במשך שלוש שנים, עם חבר'ה שבאים מעולמות שונים – סטודנטים, סבים וסבתות, חבר'ה על הספקטרום האוטיסטי וחבר'ה שמתמודדים עם מגבלה חושית. יפה לראות איך כולנו יצרנו קהילה אחת בלי סטיגמות, בלי תיוגים, של אנשים שמקבלים ואוהבים אחד את השנייה.

"אחד משיאי הערב היה נאום שנשאה אחת המתאמנות, שסיימה השנה ריצת עשרה ק"מ. מדובר בנערה עם בעיות תקשורת, שנשאה נאום מול כולם. את חלקם היא מכירה ואת חלקם לא, ומדהים כמה קשר אנושי יכול להפוך בן אדם מלראות את עצמו כמוגבל ללראות את עצמו כיכול".

אורית קישלנסקי עם חברים בעמותה

עו"ד שמואל בר-דאנזאן, מחזיק תיק השירותים החברתיים, הודה לעמותה ולכל האורחים בשמו ובשם אורית שרגאי, מחזיקת תיק האוכלוסיות המיוחדות, וציין: "אנו חוגגים היום 3 שנים לעמותת אתגרים ברחובות, עמותה שפועלת כבר למעלה מ 20 שנה, וברחובות פעילה שלוש שנים נפלאות של עשייה מבורכת שבמהלכן הקבוצות הולכות וגדלות. אני שמח לראות כל כך הרבה פעילים שמגיעים ותורמים מזמנם עבור משתתפי העמותה. רחובות מחבקת את כל התושבים ושמחה על כל הזדמנות לשתף פעולה עם ארגונים הפועלים למען אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים".

חברי עמותת אתגרים ברחובות

חברי עמותת אתגרים ברחובות


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר