חניכי מכבי וייסגל
חניכי מכבי וייסגל

הישג היסטורי למכבי וייסגל: אלופי ישראל בשחייה לגילאי 10-14

אלעד חן, מנהל המועדון: "פתחנו כיתת שחייה בקרית החינוך קציר שמשלבת אימונים יחד עם מצוינות אקדמית, וזה אפשר לשחיינים שלנו תנאי אימון מהטובים בארץ"

פורסם בתאריך: 24.2.19 07:41

-->

מועדון מכבי וייסגל, שנמצא בתנופה בשנים האחרונות ומציג שורה של מדליסטים בכל הגילאים, הגיע להישג היסטורי עם זכייה באליפות ישראל בשחייה לגילאי 10-14. המועדון, שמתאמן בבריכת וייסגל העירונית, התייצב לאליפות ישראל שהתקיימה בבריכה הלאומית במכון וינגייט ונמשכה 3 ימים ב-17-19 בפברואר. בתחרות השתתפו כ-650 שחיינים מ-45 מועדוני שחייה בישראל. משורות מכבי וייסגל רחובות זינקו למים 44 שחיינים ל-135 משחים אישיים, קבעו שיאים אישיים, הובילו פעמים רבות את המקצים שלהם ורבים מהם זכו במדליות. שחייני המועדון השיגו בסך הכל 31 מדליות במשחים אישיים ו-8 קבוצות שליחים מתוך 10 אפשריות זכו במדליות קבוצתיות.

בסיום התחרות מכבי וייסגל רחובות דורגה במקום הראשון בדירוג הכללי ובדירוג הבנים, ובמקום השני בדירוג הבנות. זהו הישג היסטורי למועדון שהתקדם בשנים האחרונות צעד אחד צעד אל הפסגה. בנוסף, מועדון השחייה מכבי וייסגל רחובות מוביל שינוי בתרבות השחייה בעיר רחובות בשנים האחרונות, שבא לידי ביטוי בגידול בכמות השחיינים ובשיפור באיכותם.

חניכי מכבי וייסגל

חניכי מכבי וייסגל

 

גיא שחר, המאמן הראשי של המועדון: "כיף לחגוג את ההישגים של השחיינים הצעירים שלנו. אנחנו מתחילים לקטוף את הפירות גם בגילאי הנוער ולשם החברה האלו מתקדמים באופן הדרגתי. ראוי לציין את צוות המאמנים והמאמנות המוביל והמקצועי שלנו. מאמני הנבחרות דרור תמיר, ליאור מרוז, נגה סופר וכרמל לוי, שזהו בהחלט הצוות המקצועי והגדול ביותר שקיים היום במדינה".

צוות האימון של מכבי וייסגל

צוות האימון של מכבי וייסגל

אלעד חן, מנהל המועדון, מספר על המהלכים שהובילו להתקדמות המדהימה שנרשמה בשנים האחרונות: "בשנים האחרונות העמותה שמנהלת את המועדון בשיתוף עיריית רחובות השקיעה הרבה כדי להגיע להישגים ולספק את התנאים לשחייני העתיד של ישראל. בין היתר פתחנו כיתת שחייה בקרית החינוך קציר, שמשלבת אימוני שחייה יחד עם מצוינות אקדמית. זה אפשר לשחיינים שלנו תנאי אימון מהטובים בארץ.

יש לנו עוד הרבה תוכניות וחלומות להמשך ואנחנו בטוחים שבעזרת שיתוף הפעולה המעולה עם החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש בהובלת איציק עובדיה, ועם מרכז הספורט בוייסגל בהנהגת ברוך עייש, נצליח להגשים אותן. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על האמונה בנו ועל הסיוע בקידום השחייה בעיר".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר