חניכי רחובות בתחרות ארצית בטאיקוונדו
חניכי רחובות בתחרות ארצית בטאיקוונדו

חניכי רחובות גרפו את המקומות הראשונים בתחרות ארצית בטאיקוונדו

חניכי מועדון איגוד הטאייקוונדו ITF במרכזי רשת חוויות רחובות ייצגו את העיר בתחרות ארצית וגרפו את המקומות הראשונים. אם לשני ילדים שהתחרו בתחרות: "זו השנה השלישית שלנו בחוג הטאיקוונדו בחוויות גבירול. תוצאות הבנים שלי מאוד מרשימות, משמחות ומרגשות, אבל החוג הוא כל כך הרבה מעבר לפרסים ומדליות"

פורסם בתאריך: 20.2.19 10:01

-->

איגוד הטאייקוונדו ITF פועל ברחובות בשני מרכזי רשת חוויות, חוויות גבירול וחוויות שוויץ רחובות החדשה. האימונים מועברים על ידי מאמנים בכירים ומקצועיים והחניכים משתתפים בתחרויות ארציות. ביום שישי האחרון (15.2) התקיימה תחרות ארצית באשדוד מטעם הארגון הישראלי לטאיקוונדו ITF, אליה הגיעו מועדונים מכל רחבי הארץ להתחרות באמנות הלחימה, כאשר את רחובות ייצגו חניכי חוויות גבירול. בתום יום קרבות ארוך, מותח ומהנה הגיעו ילדי רחובות בגילאי 9-14 לתוצאות מרשימות וקטפו את המקומות הראשונים כמעט בכל מקצה וקבוצות גיל.

המתחרים שזכו במקומות הראשונים בתחרות:

גיא חמו – מקום ראשון

מיכאל מרכבקה – מקום ראשון

ניתאי לביא – מקום ראשון

טליה משולם – מקום ראשון

עומר כהן – מקום שני

טליה כהן – מקום שני

איתי חמו – מקום שלישי

אריאל ליבוביץ – מקום שלישי

אלוין שרעבי – מקום שלישי

שני בן סעדון – מקום שלישי

חניכי רחובות בתחרות ארצית בטאיקוונדו

 

המאמן רון-אל אמויאל: "זו גאווה ענקית לעיר ולרשת חוויות שמטפחת דור צעיר של לוחמים מוכשרים כל כך. חוויות גבירול פתחו את הדלת עבורי לפני 6 שנים. מאז אנחנו יחדיו מטפחים את הילדים הקטנים, משקיעים בהם ומביאים אותם לכך שכל ילד וילדה מאמינים בעצמם ובמסוגלות שלהם. הילדים לומדים משמעת וכמובן יודעים לסמן לעצמם מטרות ולעמוד בהן".

שני בן חמו, אם לשני ילדים שהתחרו ביום שישי, מספרת: "זו השנה השלישית שלנו בחוג הטאיקוונדו בחוויות גבירול. תוצאות הבנים שלי מאוד מרשימות, משמחות ומרגשות, אבל החוג הוא כל כך הרבה מעבר לפרסים ומדליות. אנחנו מגיעים במיוחד לחוויות גבירול מאחר ולחוג הזה יש ערך מוסף אדיר. הילדים בהנחייתו של המאמן רון-אל אמויאל לומדים משמעת, אחריות שאיפה למצוינות ועבודת צוות. הטאיקוונדו הוא לא רק תורת לחימה אלא דרך חיים של ממש. המאמן וצוות המתנ"ס מכיר כל ילד באופן אישי ובכך מחזקים ומטפחים אותו רבות גם בכל הקשור בבעיות שחווים הילדים בבית הספר. אני מרגישה שממש זכינו לקחת חלק בחוג הזה ולראות את ילדנו מצליחים להגיע להישגים מרשימים שמעצימים אותם ומחזקים את ביטחונם האישי. אני ממליצה לכל הורה, ילד או ילדה להגיע למרכז חוויות ולהצטרף לחוג המצוין הזה".

המאמן רון-אל אמויאל עם האחים גיא ואיתי חמו

 

איתמר הרשקו מנהל מרכז חוויות גבירול: "אני שמח לראות את ההתפתחות של החוג, את הילדים שמגיעים מהוססים והחוג מקנה להם ערכים רבים ומחזק את ביטחונם האישי. בשנתיים האחרונות השקענו רבות בחידוש הסטודיו לאומנויות לחימה. המתאמנים נהנים מסטודיו חדיש ומקצועי כיאה לרמתם ההולכת ומתפתחת. צוות חוויות גבירול מאמין בפעילות חוגית איכותית כאמצעי להעניק לילדים את המקום שבו כ אחד ואחת יכול להגשים את עצמו בצורה מיטבית. נמשיך להשקיע, לפתח ולהתפתח".

איתמר הרשקו מנהל מרכז חוויות גבירול עם יו"ר האיגוד לואיס סחנובצקי

איתמר הרשקו מנהל מרכז חוויות גבירול עם יו"ר האיגוד לואיס סחנובצקי


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר