מרוץ נס ציונה על שם צ'וצ'ו גלבוע
מרוץ נס ציונה על שם צ'וצ'ו גלבוע

מרוץ נס ציונה ה-34 לזכרו של יורם (צ'וצ'ו) גלבוע ייערך בשבוע הבא

מרוץ נס ציונה ייערך ביום שישי ה-1.3 ויכלול מסלולים מגוונים המתאימים למשתתפים ברמות שונות ולכל המשפחה, כולל מסלול "אפרוחים" לילדים

פורסם בתאריך: 19.2.19 07:57

-->

מרוץ נס ציונה ה-34 על שמו של מייסד קבוצת האבטחה "צוות 3" תא"ל יורם (צ'וצ'ו) גלבוע ז"ל, שהלך לעולמו לפני 25 שנה, יתקיים בשיתוף עם עיריית נס ציונה ביום שישי ה-1.3. המרוץ יכלול מספר מסלולים ובהם עשרה קילומטרים, חמישה קילומטרים, שני קילומטרים ו-300 מטר אפרוחים עבור ילדים. "צוות 3" נותנת חסות למרוץ, ואף קראה לעובדיה להירשם למקצים השונים.

גלבוע ז"ל נפטר בגיל 48 מהתקף לב. בשנת 1990 הוא הקים את חברת האבטחה יחד עם בנו ניר, שכיום משמש כמנכ"ל הקבוצה המעסיקה אלפי עובדים וחולשת על תחומי אבטחה, מערכות מיגון אלקטרוני, ניקיון ואחזקה. גלבוע ז"ל שימש בצה"ל כמפקד הנח"ל, סגן קחצ"ר, סגן מפקד עוצבת הגליל, סגן מפקד ומפקד עוצבת חירם, סגן מפקד עוצבת חצי האש ומפקד בא"ח גולני. בשנת 1994 לקה בלבו והלך לעולמו. זכרו מונצח בכל שנה, בין היתר, במרוץ נס ציונה – העיר שבה התגורר ובה תרם רבות לקהילה.

בנו של יורם ומנכ"ל "צוות 3", ניר גלבוע: "אני שמח כל שנה מחדש על המרוץ שמאפשר להעלות את זכרו של אבא שלי. חלפו 25 שנים מאז מותו. קבוצת צוות 3 שהקמנו יחד נותנת חסות למרוץ ועובדי הקבוצה לוקחים חלק ומשתתפים במרוץ. באופן טבעי המרוץ מתקיים בעיר נס ציונה בשיתוף עם העיירה, עיר מגוריו של אבי".

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר: "המרוץ הוא אירוע הספורט הגדול ביותר בעיר נס ציונה ומשתתפים בו מאות רצים במקצים שונים, תושבי העיר ושוחרי ריצה מכל רחבי הארץ. אני מזמין את תושבי העיר לקחת חלק בהפנינג ולבוא עם כל המשפחה".

המרוץ ייערך בשטחי השדות בין אצטדיון הכדורגל העירוני לשטחים הירוקים באזור. תלמידי בתי הספר ייקחו בו חלק פעיל כקבוצות ריצה ייחודיות בהנהגת המנהלים והמורים לחינוך גופני.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר