סנדי סקורדו במועדון ISKA ברחובות
סנדי סקורדו במועדון ISKA ברחובות

אלופת העולם בקראטה תשקיע ברחובות

סנדי סקורדו, זוכת מדליית הזהב במשחקי העולם בקראטה, ביקרה במועדון הרחובותי ותאמץ אותו מקצועית בתקווה להביאו אל קדמת הבמה העולמית

פורסם בתאריך: 25.5.17 09:28

-->

לא בכל יום זוכה להגיע לעיר רחובות אלופת עולם. במהלך השבוע האחרון מועדון הקראטה הרחובותי עטור ההישגים, ISKA דרום בראשותו של סנסאי מיכאל וילצ'יק, רשם צעד משמעותי מבחינתו האישית ומבחינת ענף הקראטה בארץ. במבצע חסר תקדים הצליח המועדון הרחובותי לבסס שיתוף פעולה עם אלופת העולם, זוכת מדליית הזהב במשחקי העולם, פעמיים זוכת מדליית כסף באליפות העולם ושלוש פעמים זוכת מדליית הזהב באליפות אירופה ונציגת צרפת לאולימפיאדה בטוקיו 2020 –סנדי סקורדו – מה שצפוי להביא את המתאמנים לקדמת הזירה הבינלאומית.

במסגרת שיתוף הפעולה הגיעה סקורדו לארץ לאימון מקצועי מיוחד שנערך כשלושה ימים, ובמהלכו העבירה ידע מקצועי רב במטרה ללמד את החניכים הצעירים ולהביא אותם לרמה הגבוהה ביותר. סקורדו התרשמה מאוד מהרמה הגבוהה של הספורטאים, דבר שקיבל ביטוי בסיכום המקצועי שהעבירה לראש המועדון מיכאל וילצ'יק.

אז איך קרה שאלופת העולם נחתה בארץ? היוזמה הגיעה מכיוונו של המועדון בשיתוף עיריית רחובות, כאשר בין אלופת העולם לאנשי המועדון נוצר קשר עמוק והדוק בו הצהירה סקורדו על כוונתה להמשיך ולתמוך מקצועית בנבחרת המועדון ולבסס את שיתוף הפעולה אף יותר. שאיפותיה של סקורדו הן להקים את נבחרת החלומות אותה היא תאמן, על מנת לייצג את ישראל בתחרויות בינלאומיות. האימונים ייעשו באמצעות מיכאל וילצ'יק בהתאם לתוכנית עבודה והנחיות שלה, כאשר היא עצמה צפויה להגיע מדי פעם לבחון את קצב ההתקדמות וללמד דברים חדשים. דבר זה יצריך גם נסיעה של הנבחרת לצרפת לאימונים אצלה.

ממועדון ISKA דרום נמסר: "המועדון גאה בציון דרך זה ומבקש להודות לגברת סקורדו על האמון במועדון, במאמניו ובחניכיו. אנו רואים בשיתוף פעולה זה נקודת ציון משמעותית להגיע לקדמת הבמה הבינלאומית על מנת לייצג את ישראל ברמות הגבוהות ובהצלחה. אנו מבקשים להודות לעיריית רחובות ולמתנ"ס תקוותנו על הנכונות לסייע ולתמוך תמיד".

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר