הפועל מרמורק בדרך למחנה האימונים בבולגריה
הפועל מרמורק בדרך למחנה האימונים בבולגריה

הפועל מרמורק המריאה לפנות בוקר (שני) אל מחנה האימונים בבולגריה

המחנה יימשך שבעה ימים ויכלול את מרבית הסגל

פורסם בתאריך: 24.7.17 09:39

-->

העולה הטרייה לליגה הלאומית, הפועל מרמורק, יצאה לפנות בוקר (שני) למחנה אימונים בן שבעה ימים בסופיה שבבולגריה. המאמן ניסן יחזקאל גיבש את הצוות שיעמוד לצידו על הקווים, כאשר דוד רביבו שהשתייך בעונה שעברה לסגל הקבוצה משמש  כעוזרו, דולב פאר הוא מאמן השוערים ולירון רובין הוא מאמן הכושר והמאמן המנטלי.

הפועל מרמורק בדרך למחנה האימונים בבולגריה

ארזתם לבד? הפועל מרמורק בדרך למחנה האימונים בבולגריה

 

במרמורק מרוצים מהעובדה שהצליחו להשלים את מרבית הסגל לעונה הבאה, כשבראש ובראשונה במועדון שמו דגש על חידוש חוזיהם של מספר שחקנים מרכזיים מהעונה הקודמת: מוחמד אזברגה, אלירן דנין, עידן חג'ג', דור מליחי, עידן שריקי ואיציק אבושדיד. מי ששוחררו מהקבוצה הם חן נוגן, שחף הלמן, סתיו בן אהרון ואופק יפרח.

בסגל שיצא למחנה האימון נכללים עוד כמה פרצופים מוכרים: השוער דן עמית חממה שהגיע מפתח תקווה, המגן השמאלי דרור ניר, הבלם גל ספיר שגדל במכבי תל אביב ושיחק שנים רבות בהפועל ראשון לציון, שם שימש כקפטן הקבוצה, אלי הרוש, חלוצה של בני יהודה, ניראל מחפוד, חלוצה של הפועל רמת גן בעונה הקודמת, לידור כהן ואביהו עזר. בסגל הקבוצה ניתן לראות גם את הקשר גד עובדיה, שבשנה שעברה עלה לליגה הלאומית עם הפועל חדרה, הקשר אסי בוזגלו שהגיע מהפועל אשקלון, החלוץ עידן בנימין ממכבי פתח תקווה, צליל חתוכה שהגיע מהפועל תל אביב, הקשר רן מישל רוס החוזר לקדנציה שנייה במועדון, הבלם/קשר האחורי גיא משפתי והבלם אסף לוי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר