אלישי כדיר במסיבת העיתונאים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עירוני נס ציונה)
אלישי כדיר במסיבת העיתונאים (צילום: מתוך דף הפייסבוק של עירוני נס ציונה)

אלישי כדיר: "חשוב להגיע לשמונה הראשונות ושם באמת אפשר לעשות הכל"

בעירוני נס ציונה הציגו את רכש ראשון ונוצץ לעונה, אלישי כדיר, שאומר: "יש כאן פרויקט שצועד לכיוון של הפיכת נס ציונה לאחת הקבוצות הטובות בארץ ואני רוצה להיות חלק מהפאזל הזה"

פורסם בתאריך: 24.7.17 08:38

-->

בעירוני נס ציונה הציגו את הרכש הראשון והנוצץ לעונה, אלישי כדיר, שאומר: "יש כאן פרויקט שצועד לכיוון של הפיכת נס ציונה לאחת הקבוצות הטובות בארץ ואני רוצה להיות חלק מהפאזל הזה"

עירוני נס ציונה, העולה הטרייה לליגת העל בכדורסל, הציגה בשבוע שעבר באופן רשמי את הרכש הראשון והנוצץ שלה לקראת עונת 2017/18: אלישי כדיר. במסיבת עיתונאים מיוחדת שנערכה בעיר, ציינו ראשי הקבוצה כי כדיר חתם לחוזה של שנתיים במושבה, ובכך הוא מקרב את הקבוצה של נדב זילברשטיין להשלמת הסגל הישראלי, שכן הכתומים בחרו לשמור על לא מעט שחקנים מהסגל שעזר להם לעלות את הקבוצה מהליגה הלאומית, ובראשם הקפטן טל דן. לצדו ימשיכו אלעד הופמן, גיל אמיתי, גולן גוט והסנטר רביב פיטשון. כדיר עצמו הודה כי היה מבוקש במספר קבוצות בליגת העל מתחילת הקיץ, אך העדיף לחבור לחברו טל דן ולשתף איתו פעולה.

כדיר בן ה-29, המתנשא לגובה של 2.02 מטר, העפיל לשבעה פיינל פורים מתוך התשעה האחרונים. הוא גדל במחלקת הנוער של עירוני רמת גן ושיחק עם הקבוצה שלוש עונות בליגת העל לפני שעבר לגלבוע/גליל. בשנתיים שלו שם הוביל את הקבוצה לצמרת, כשבעונת 2009/10 זכה בתואר ה-MVP של ליגת העל בדרך לאליפות. בסיום אותה עונה עבר כדיר למכבי תל אביב ומיד הושאל למכבי חיפה. לאחר מכן עבר להפועל ירושלים. אחרי שנתיים וחצי באדום נדד להפועל אילת, שם היה אחד השחקנים המובילים של הקבוצה. בקיץ שעבר הוא עבר לאלופה היוצאת מכבי לראשון לציון.

מאמן הקבוצה נדב זילברשטיין אמר במסיבת העיתונאים: "אני מאוד שמח על ההחתמה של אלישי. זה מהלך שעבדנו עליו המון זמן, רצינו להביא את אלישי מהרגע שהתחלנו לעבוד לקראת העונה הבאה. אני רוצה לאחל לו בהצלחה פה אצלנו, ועוד קודם לכן לאחר הצלחה לו ולנבחרת באליפות אירופה הקרובה. אלישי יתרום לנו מהניסיון ומהאישיות שלו, השם שלו מזוהה עם הצלחה, הוא יצטרף לחדר ההלבשה המצוין שיש לנו, עם חבר'ה שמאוד רוצים להצליח. חבר'ה שמזוהים עם המקום, עם הקהילה ועם הקהל שיש לנו. זה צעד ראשון, מעבר לחבר'ה שממשיכים איתנו, שמצהיר איזושהי הצהרה לאן אנחנו רוצים ללכת".

קפטן הקבוצה וחברו הקרוב של כדיר, טל דן: "כולם יודעים כמה אני ואלישי חברים טובים, כמה הייתי מאושר שעלתה אופציה שהוא יבוא לשחק איתנו. אני מאוד מעריך אותו בתור בן אדם. הוא יביא מהניסיון שלו ויתרום מקצועית וחברתית. אחד הדברים הכי חשובים זה שיהיו בקבוצה בני אדם, והוא תוספת משמעותית לכוח הזה".

אלישי כדיר אמר השבוע בראיון ל"ערים": "ההרגשה מצוינת ואני מאוד מתרגש ושמח להצטרף לנס ציונה. זה מקום שאני מכיר עוד לפני ששיחקתי בו, בגלל ההיכרות הטובה שלי עם טל דן, עם יניב מזרחי ועם כל האנשים במועדון. זה מרגיש כיף".

אלישי כדיר במדי ראשון לציון (צילום: באדיבות מכבי ראשון לציון)

אלישי כדיר במדי ראשון לציון (צילום: באדיבות מכבי ראשון לציון)

 

היו לך לא מעט הצעות. מה גרם לך להגיע לבסוף דווקא לעולה החדשה?

"אני חושב שזה שילוב של כמה דברים. אחד זה, כמו שאמרתי, האנשים שהכרתי כאן. זה מועדון שבאמת מתגאה בהיותו סוג של בית, עם חום ואהבה, ומאוד רציתי להרגיש חלק מזה. דבר שני, אני רואה במועדון הזה פרויקט שיכול ללכת קדימה ומאוד רציתי להיות חלק מזה. זה פרויקט שצועד לכיוון של הפיכת נס ציונה לאחת הקבוצות הטובות בארץ ואני רוצה להיות חלק מהפאזל הזה".

עברת לא מעט קבוצות בליגת העל ואתה מגיע עתיר ניסיון. מה תוכל לתרום לנס ציונה?

"אתרום כל מה שיצטרכו ממני. הקבוצה עדיין לא נבנתה במלואה, אבל אני מקווה שאביא מהניסיון שלי, מהקשיחות, מההובלה ומיתר הדברים שצברתי לאורך השנים בליגת העל. אני באמת מקווה שבסופו של דבר נבנה קבוצה טובה ביחד עם הזרים שיחתימו פה".

מה הציפיות שלך ברמה האישית והקבוצתית מהעונה הקרובה?

"אני חושב שהדבר הראשון מבחינתי זה אך ורק הפן הקבוצתי. ברגע שההצלחה הקבוצתית תבוא אז מבחינתי זו גם ההצלחה האישית שלי ואני יכול לסמן על זה וי. כרגע אני רוצה שנתברג בפלייאוף. זה חשוב להגיע לשמונה הראשונות ושם באמת אפשר לעשות הכל".

איזה מסר יש לך לקהל?

"אני מקווה שהם ייהנו. זה הכי חשוב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר