נוגה ויניק (צילום: לימור פרימרמן)
נוגה ויניק (צילום: לימור פרימרמן)

נבחרת ההתעמלות האמנותית מרחובות גרפה מקומות ראשונים בתחרויות ארציות

בנות נבחרת "הפועל חוויות רחובות" פתחו את עונת התחרויות כשהן כובשות את המקומות הראשון והשני בתחרויות לבנות צעירות ואת המקום השני במסלול קבוצתי לנערות

פורסם בתאריך: 5.2.19 08:29

-->

במהלך סוף השבוע האחרון התמודדו בנות נבחרת התעמלות אמנותית "הפועל חוויות רחובות" של המרכז הקהילתי חוויות שוויץ המדע, בשתי תחרויות ארציות שנערכו בפתח תקווה ואשדוד, בהשתתפות מאות משתתפות מכל רחבי הארץ.

אלין לוקיאנוב, ליטל עודד, רוני סהר ושיר זלק, הן ארבע הבנות שייצגו את רחובות בגילאי נערות בתרגיל עם סרט, וגרפו את המקום השני. "זאת פעם ראשונה שאנחנו מתחרות עם סרטים והיה מאתגר מאוד", סיפרה רוני סהר. "מלחיץ להתחרות עם תרגיל חדש ומכשיר חדש, אבל בזכות האימונים והליווי של רוני המדריכה זה נהיה אפשרי", הוסיפה ליטל עודד.

במסלול לגילאים צעירים התחרו עדן אליוחין, שזכתה במקום הראשון, ונוגה ויניק שזכתה במקום השני. שתי המתעמלות בנות ה-8 התחרו בתרגיל חופשי ללא מכשיר נלווה. עבור השתיים מדובר בתחרות ראשונה בה הן משתתפות.

אלכסנדרה, אמא של נוגה, סיפרה בהתרגשות: "נוגה מתאמנת מגיל 4 וזאת התחרות האישית הראשונה שלה. מדובר במעמד מאוד מרגש וכל המשפחה מגויסת כדי לעזור לה להצליח".

עדן אליוחין ונוגה ויניק עם המדליות (צילום: אלכסנדרה ויניק)

עדן אליוחין ונוגה ויניק עם המדליות (צילום: אלכסנדרה ויניק)

 

נוגה ויניק ועדן אליוחין (צילום: לימור פרימרמן)

נוגה ויניק ועדן אליוחין (צילום: לימור פרימרמן)

נבחרת "הפועל חוויות רחובות" פועלת במסגרת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע מזה 8 שנים. היא מונה כיום כ-250 מתעמלות ועתידה להשתתף בכעשר תחרויות במהלך השנה הקרובה, ביניהן תחרות שתארח העיר רחובות בחודש מאי 2019 ואליפות הארץ שתתקיים בחודש יולי 2019. הבנות מתאמנות בליווי צוות מאמנות מקצועי ומסור, שבראשו עומדת אינה בוליס, מנהלת בית הספר להתעמלות אמנותית, והצוות המקצועי לריסה קליינרמן, מאמנת טכניקה לנבחרות, ונילי צברי המורה לבלט. יחד איתן מדריכות גם רוני חלפון, בוגרת הנבחרת, וצוות מדריכות צעירות בוגרות הנבחרת.

הנערות עם המאמנות אינה בוליס ורוני חלפון (צילום: לימור פרימרמן)

 

אינה בוליס: "אני מאוד גאה בבנות הנבחרת שמשקיעות כל רגע פנוי באימונים. למרות שעות האימון המועטות של הנערות הן מצליחות להגיע לתוצאות יפות. כמובן שככל שיהיו להן יותר שעות אימון הן תגענה להישגים מקצועיים עוד יותר. במסגרת בית הספר להתעמלות אמנותית אנחנו מגדלים דור המשך של בנות כשהמתאימות ביניהן, אני מאמינה, יגיעו גם הן להתאמן בנבחרת".

אוסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חוויות שוויץ המדע: "בבית הספר להתעמלות אמנותית מתאמנות ילדות, נערות ונשים ובמקביל הוא מטפח נבחרת תחרותית שמשתתפת בתחרויות ארציות. אנחנו גאים בנבחרת שמעלה את הישגי הספורט על המפה העירונית".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר