קפוארה משולבת להורים וילדים
קפוארה משולבת להורים וילדים

בית הספר הגדול לקפוארה ברחובות סחף גם את ההורים

אמנות הלחימה הברזילאית, המשלבת תנועות ריקוד, אקרובטיקה ומוזיקה, סחפה גם את ההורים באחד מבתי הספר הפופולריים ביותר ברשת חוויות רחובות, המונה כ-300 ילדים ומבוגרים

פורסם בתאריך: 28.1.19 08:14

-->

במהלך השבועיים האחרונים נערכו שיעורים משותפים להורים ולילדים בבית הספר לקפוארה במרכז חוויות שוויץ המדע, כחלק מאירועי השיא שמתקיימים בבית הספר לאורך השנה. ההורים וילדיהם נעמדו על המזרונים הכחולים, מוכנים לתרגל קפוארה, כאשר מולם משה בר דוד, מנהל בית הספר מאז שהוקם לפני 11 שנים, והמדריך גל חצאל.

"הילדים נרגשים ומלאי אנרגיה בעוד הוריהם, אחרי יום עבודה, קצת פחות, אבל ידעתי שעד סוף השיעור, האנרגיות יחזרו", מספר בר דוד בחיוך. "השיעור התחיל במשחקי חימום חווייתיים בין ההורים לילדים והמשיך למשחקי ילדות אהובים, כגון "אבן, נייר ומספריים" בגרסת הקפוארה. עד מהרה האנרגיה עוברת להורים. מטרת המשחקים היא לתרגל ולהכיר להורים תנועות קפוארה שהילדים למדו בבית הספר. התרגילים עוזרים לילדים לחזק את הרגליים ואת הגוף בכלל, ומה שכיף זה שמדובר במשחק. הביחד הזה מעצים את הילדים ונותן להם תחושת שותפות".

בבית הספר לקפוארה מתאמנים כיום כ-300 ילדים, בני נוער ומבוגרים והוא בית הספר הגדול ביותר באזור רחובות. "הביקוש גבוה מאוד והקבוצות מתמלאות ימים ספורים לאחר שהרישום מתחיל. הקבוצות המבוקשות ביותר הן של גילאי הגן, בשל האופי החוויתי של השיעורים, וילדים שהתחילו בגיל 4 מתאהבים ונשארים לאורך השנים", אומר בר דוד.

אבל לא רק ילדים מתאהבים בקפוארה – גם ההורים שמגיעים לשיעורים או נחשפים לספורט זה בדרך אחרת, מבקשים להצטרף לבית הספר. עד כה למדו כ-20 מבוגרים את אמנות הלחימה הייחודית במרכז שוויץ, ונפתחו שתי קבוצות אשר פועלות פעם בשבוע לקבוצת מתחילים ופעמיים בשבוע לקבוצת מתקדמים.

אוסנת לוי, מנהלת מרכז קהילתי חווית שוויץ המדע: "בית הספר לקפוארה מבצע הרשמות גם במהלך השנה בשל הביקוש. לכן פתחנו גם קבוצת מבוגרים מתחילים, שמתחילה בסדנת הכרות ונפתחת כל כמה חודשים. הסדנה הקרובה תפתח בסוף ינואר. אתם מוזמנים להגיע אלינו ולהתרשם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר