קבלת הפנים לספיישל אולימפיקס
קבלת פנים לנבחרת הספיישל אולימפיקס אחרי תחרויות קודמות

כ-15 ספורטאים רחובותיים עם צרכים מיוחדים צפויים לייצג את ישראל במשחקים האולימפיים באבו דאבי והם זקוקים לעזרתכם

הספיישל אולימפיקס ייערך השנה במדינה ערבית, מה שדורש היערכות גדולה יותר של אישורים, נוסעים ואנשי ביטחון. שניים מהספורטאים הרחובותיים הם גם חברי להקת "רוח חדשה" של רשת חוויות, שתקיים מופע התרמה במטרה לגייס את הכספים הנדרשים לנסיעה. מכירת הכרטיסים החלה

פורסם בתאריך: 22.1.19 08:03

-->

משלחת המונה 25 ספורטאים ישראלים, ומתוכם 15 ספורטאים בענפי ספורט שונים מהעיר רחובות, תצא עם בני משפחותיהם למשחקי הספיישל אולימפיקס באבו דאבי, דובאי, שיפתחו ב-14.3. בין הספורטאים גם שני חברי להקת "רוח חדשה" הפועלת במתנ"ס אושיות של רשת חוויות, אבי אליהו (30) ואיתי אברהם (30). השניים מתחרים בענף הכדורסל וישתתפו ב-14.2.19 בערב התרמה מיוחד שיאפשר את יציאת המשלחת לחו"ל.

אתי מקדסי, מנהלת מתנ"ס אושיות: "רשת חוויות רחובות נרתמה בגיוס עלויות הנסיעה לספורטאים ותורמת מופע של להקת רוח חדשה, המשלבת נגנים עם וללא צרכים מיוחדים".

יעל אליהו, אמא של אבי ויוזמת ערב ההתרמה: "מטרתו של ערב ההתרמה לגייס כספים עבור הנסיעה לספיישל אולימפיקס שהשנה, בעקבות היעד במדינה ערבית, דורש היערכות גדולה יותר של אישורים, נוסעים ואנשי ביטחון. איתי ואבי, שניהם חברים בלהקת "רוח חדשה" של רשת חוויות הפועלת במתנ"ס אושיות. איתי הוא זמר בלהקה ואבי על תופים ושירה. לפני כשנתיים השתתפו שניהם באולימפיאדת החורף באוסטריה, בענף ההוקי, ושבו ארצה עם מדליית כסף. אבי ואיתי מתאמנים מספר פעמים בשבוע בענפי הספורט חוץ מכדורסל: הוקי, באולינג ואופניים. כל 15 המשתתפים מרחובות מתאמנים בעמותת הספורט "הרצון מנצח" שברחובות, והשנה יוצאים לתחרות ספורטאים בתחום הבאולינג והשחייה".

האירוע ייערך ביום חמישי ה-14.2, בשעה 19:00, בכפר הנוער עיינות. ניתן לרכוש כרטיסים לערב ההתרמה במחיר סמלי של 50 שקלים, בטלפון: 0544658131.

להקת "רוח חדשה"

להקת "רוח חדשה"

ספיישל אולימפיקס הוא הארגון העולמי הגדול ביותר בעולם לספורט משלב, הפועל למען אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית ומשפחותיהם. יותר מ-4.9 מיליון ספורטאים מ-177 מדינות, ולמעלה ממיליון מתנדבים מכל העולם, לוקחים חלק בפעילויות ובאירועים של הארגון ומעצימים את חייהם באמצעות השמחה, האהבה לספורט והאמונה שכל אדם יכול להצליח.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר