גיא לוי
גיא לוי

גיא לוי: "אני בטוח שנוכל ליצור עתיד מקומי מבטיח למכבי שעריים"

בית הספר לכדורגל של המאמן ייקח תחת חסותו את מחלקת הנוער הרחובותית

פורסם בתאריך: 20.7.17 15:30

-->

המחלקה הצעירה של מועדון הכדורגל מכבי שעריים לא תיסגר. כחודש לאחר שבשעריים יצאו לדרך חדשה עם עמותת האוהדים בראשותו של היו"ר אלי מוזס, במועדון מצאו את הגורם המקצועי שייקח תחת חסותו את מחלקת הנוער, המונה לא פחות מתשע קבוצות.

היום (חמישי) אישרו במועדון הרחובותי את חתימת ההסכם עם בית הספר לכדורגל של המאמן גיא לוי, כאשר במסגרתו ותחת פיקוחו לטווח הארוך תהיה כל האחריות המקצועית והניהולית של מחלקות הנוער ובית הספר לכדורגל לילדים.

גיא לוי וראשי עמותת מכבי שעריים

גיא לוי וראשי עמותת מכבי שעריים

 

ממכבי שעריים נמסר: "אנו סמוכים ובטוחים שנוכל לייצר עתיד טוב יותר לדור הצעיר של המועדון ומאחלים הצלחה ושיתוף פעולה פורה לכולנו".

לוי, הוא אחד מהמאמנים הוותיקים בכדורגל הישראלי, ובעברו אימן כמה וכמה קבוצות בליגה הבכירה בישראל, כמו גם אימון הנבחרת הצעירה. הוא ידוע בכישוריו לפיתוח וקידום שחקנים צעירים, מהם רבים הפכו לשחקני מפתח בכדורגל הישראלי.

ל"ערים" אמר לוי מיד לאחר החתימה: "אני שמח על הזכות שניתנה לי לבוא ולנהל את מחלקת הנוער ובית הספר לכדורגל של מכבי שעריים רחובות. אני רואה בעבודה עם ילדים שליחות עליונה וחשיבות מרובה. אנחנו מעוניינים לתת לילדים ולהורים את השירות הטוב ביותר. פגשתי כאן אנשים מקסימים ומתקן מדהים ואני בטוח שנוכל להתקדם יחד כדי ליצור עתיד מקומי מבטיח למכבי שעריים".

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר