קבוצת נשות הפועל מרמורק
קבוצת נשות הפועל מרמורק

קפטנית קבוצת הנשים של הפועל מרמורק נשלחה לקורס המאמני בוינגייט

דורין אריב, קפטנית הפועל מרמורק, נשלחה לקורס מאמני כדורגל בוינגייט, כשמטרת המועדון להמשיך ולבנות את עתידו גם בגזרה הנשית. דורין: "בקורס אנחנו שתי בנות והשאר בנים"

פורסם בתאריך: 17.1.19 08:58

-->

בזמן שהיא נלחמת על הישרדותה בליגה הלאומית, הפועל מרמורק ממשיכה לדחוף במקביל קדימה בכל הגזרות, לרבות בכדורגל הנשים. באחרונה מחזק המועדון את קבוצת הנשים שלו ודורין אריב, קפטנית הקבוצה ומהמייסדות שלה, אף נשלחה לקורס מאמני כדורגל במכון וינגייט.

קבוצת הנשים בניצוחו של המאמן אורי כהן, צברה עד כה 3 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו, וצברו 11 נקודות מתוך 33 אפשריות. דורין, הקפטנית שמאמנת במקביל את קבוצת הנערות שהחלה להתאמן השנה, מדריכה כבר 15 בנות בין הגילאים 8-16.

מי שעומד מאחורי צמיחת הנשים במועדון, ומאחורי הפועל מרמורק ככלל, הוא תמיר חופי שמנהל את הקבוצה ביחד עם אחיו ליאור. האחים שוקלים לשלוח שחקניות נוספות לקורס מאמנים ולקורסים מתקדמים יותר בהמשך, כשתמיר מסביר כי "המטרה היא לבסס לעתיד כדורגל נשים על טהרת הנשים ולקדם את ספורט הנשים".

דורין, איך הולך בקורס המאמנים בווינגייט?

"פצצה, מתקדם חבל על הזמן".

יש איתך עוד נשים בקורס?

"בקורס אנחנו שתי בנות והשאר בנים, אבל הבנים לא סנובים ולא תופסים מרחק. הם רואים שאנחנו מבינות והם דווקא תומכים בנו וצוחקים איתנו, הכול בטוב".

מה אחרי הקורס?

"לדעתי הפרויקט של הנערות יישאר שלי. מעבר לכך אני לא יודעת. להגיד שלפני שנתיים או שלוש חשבתי שאני אתעסק בכדורגל, ובטח שאאמן, אז ממש לא, אבל אנחנו שמים לעצמינו מטרות ואם הגענו להרים קבוצה בליגה המקצועית אז אני מאמינה שנצליח גם לבנות את הנערות ברמה טובה. אולי ייקח קצת זמן עד שיירשמו עוד בנות ונוכל לחלק אותן לפי גיל. צריך ללכת לבתי הספר ולהסביר שיש כדורגל ולאו דווקא לגברים ולבנים, שזה מתאים גם לבנות".

המועדון הוא זה שלח אותך לקורס. ההרגשה היא שישנה השקעה רצינית.

"תמיר הוא זה שדוחף ומאמין, אם לא הוא אז כלום לא היה קורה, לא הייתה קבוצת נשים ולא נערות. הוא אחד האנשים הכי מדהימים שהכרתי וכל מילה שאני אגיד לא תהיה שוות ערך לכל מה שהוא עושה יום ולילה, בין אם זה למען הבוגרים והנוער שהוא מתחזק ובין אם זה למעננו".

בעונה הראשונה של קבוצת הנשים כבר ספרתם כמה ניצחונות והפתעתן לטובה.

"באמת הבנות משקיעות ורואים את זה. עם המאמן שסומך עלינו ועם המנהל שסומך עלינו אנחנו עושות אחלה עבודה. הקבוצות השנה בליגה חזקות ואמרנו לעצמינו שניצחון אחד יספיק לנו, בשביל האווירה, ואנחנו כבר סופרות 3 ניצחונות פלוס תיקו. לא האמנו שנגיע ל-11 נקודות מתוך 33. בקושי האמנו שנקבל נקודה. זו עונה ראשונה שלנו ולא ציפינו לרמה כזאת של כדורגל. זה מטורף מה שהולך פה ואני בטוחה שיהיו לנו עוד הישגים. בשבוע שעבר באילת הינו בראש שאנחנו נפסיד, אבל נילחם. היו לנו שני משחקים מולם יום אחרי יום, 80 דקות ביומיים, וניצחנו פעמיים עשינו את שלנו".

ובזמן שמרמורק נשים במגמת עליה, מרמורק גברים נלחמת להישאר בליגה ומנצלת את חלון ההעברות שייסגר בתחילת פברואר. לפני כשבועיים המועדון גייס את אסי דומב כמאמן, במקום אורי קרגולה שפרש. עם מינויו של דומב המועדון נפרד מגל ספיר שמאוד בנו עליו העונה אבל לא עמד בציפיות. ספיר היה אהוב על האוהדים ונכנס ללבבות המשפחה האדומה, כך שהפרידה הייתה רווית דמעות הדדיות. בנוסף נפרדו במועדון מעיסאם עיישה, ג׳ורג׳ אמסיס, דניאל בורחל והשוער אריק קלנופסקי. לעומת זאת המועדון גייס לשורותיו שישה שחקים, שהבולט שבהם הוא מי שהיה שוערה השלישי של בית"ר ירושלים, טמיר ללו.

למרמורק מצפים שני משחקים קריטיים – בחוץ נגד מכבי אחי נצרת ולאחר מכן נגד בני לוד, שגם הן כמו מרמורק נמצאות בשיפולי הטבלה.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר