אבנר יאור ורון וורוטיצקי (צילום: באדיבות מכבי רחובת)
אבנר יאור ורון וורוטיצקי (צילום: באדיבות מכבי רחובת)

אבנר יאור חתם לעונה נוספת במכבי רחובות

המאמן על עונתו השלישית בקבוצה: "שמח להמשיך את הדרך שהתחלנו במועדון"

פורסם בתאריך: 24.5.17 12:12

-->

יש כדורסל ברחובות, וזו לא עוד קלישאה. מכבי רחובות שהגיעה לרבע גמר הפלייאוף בעונתה הראשונה בליגה הלאומית, חתמה את העונה כהצלחה לא רק על המגרש, אלא בכל הקשור להתעוררות הקהל. עונת המשחקים 2016/17 הגיעה לסיומה הרשמי בערב מיוחד בהשתתפות הנהלת המועדון והשחקנים, פרנסי העיר ואנשי עסקים שתמכו בקבוצה כלכלית על מנת לממש את חזונה. ראש עיריית רחובות רחמים מלול נכח באירוע, נשא דברים ושיבח את הנהלת המועדון. מלול אף הביע את אמונתו בכך שהניהול הנכון יוביל בסופו של יום את הקבוצה לליגת העל והבטיח כי יעשה ככל שביכולתו על מנת לבנות אולם ספורט שיתאים לרמות הגבוהות אליהן מכוון המועדון.
יו"ר הקבוצה רון וורוטיצקי חילק בשם המועדון תשורה סמלית לכל אנשי העסקים שתרמו להצלחת הקבוצה, כאשר את הערב המרשים חתם איש ערוץ הספורט, נדב יעקובי, שהרצה בנושא ספורט וקהילה. בכל הקשור להכנות לעונה הבאה, במכבי רחובות לא מבזבזים זמן והחליטו להמשיך ולצעוד ביחד עם המאמן אבנר יאור לעונה שלישית משותפת. יאור – אחד המאמנים הוותיקים בליגה הלאומית – אימן בעבר גם בליגת העל, בקבוצות עירוני רמת גן והפועל עפולה. את רחובות הוא הוביל לליגה הלאומית לפני כשנתיים ורשם איתה עונת בכורה נהדרת בליגה השנייה.
לאחר החתימה אמר יאור לעיתון "ערים": "אני שמח מאוד להמשיך במועדון את הדרך שהתחלנו. אני נהנה לעבוד עם האנשים המקומיים אשר מלאים בתשוקה ורעב לבנות את העתיד של הכדורסל בעיר. נמשיך להתפתח בעונה הבאה במטרה להוות מוקד לשחקנים צעירים ומוכשרים לצד מנוסים ומובילים, כך שנוכל להתחרות היטב בכל משחק בליגה"
רון וורוטיצקי, או "הבולדוזר" כפי שכינה אותו ראש העיר, ציין: "אנחנו מבקשים לומר תודה גם לכל אלה שלא הגיעו לאירוע – ואלו הם האוהדים שלנו שמלווים אותנו בכל משחק ומשחק. הם הלב שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר