חגיגות סקציה נס ציונה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק סקציה נס ציונה)
חגיגות סקציה נס ציונה (צילום: באדיבות עמוד הפייסבוק סקציה נס ציונה)

מי יעצור את הסקציה נס ציונה: הכתומים כבשו את פסגת הלאומית לאחר שהביסו את כפר סבא בחוץ

עם ארבעה ניצחונות רצופים ועם המקום הראשון בליגה, סקציה נס ציונה היא הקבוצה החמה של הליגה הלאומית ואיש כבר לא יתפלא אם בסוף העונה היא גם תרשום עלייה שנייה בשתי עונות ותגיע לליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 18.12.18 08:40

-->

עם ארבעה ניצחונות רצופים ועם המקום הראשון בליגה, סקציה נס ציונה היא הקבוצה החמה של הליגה הלאומית ואיש כבר לא יתפלא אם בסוף העונה היא גם תרשום עלייה שנייה בשתי עונות ותגיע לליגה הלאומית.

אמש (שני), עשתה הסקציה בית ספר לראשונה בטבלה ערב המחזור, הפועל כפר סבא, בחוץ, והתמקמה על חשבונה בפסגה. השער הראשון במשחק נכבש כבר בדקה השישית, כשעידן שמש בעט חזק מחוץ לרחבה ושוער כפר סבא, איתמר ישראלי, השמיט פנימה. בדקה ה-11 התוצאה הוכפלה לאחר שאחמד שעבאן הרים משמאל ונאור סבג נגח יפה פנימה. גם השער השלישי לא איחר לבוא: סהר לוי הכניס כדור מצוין לרז שטיין שנמנע מנבדל וגלגל ללא קושי מול ישראלי.

במחצית השנייה כפר סבא צימקה ל-3:1 מכדור קרן שננגח על ידי חיים איצרין, אלא שעשר דקות אחר כך  סהר לוי סובב בעיטה חופשית לקורה ופנימה (66). אקורד הסיום היה שייך לאמנון טדלה שנכנס כמחליף. הוא קיבל כדור עם הגב, הסתובב ושלח כדור מדויק לפינה השמאלית. ישראלי, שהיה במשחק חלש, איחר בזינוק והכדור נכנס פנימה.

צמרת הטבלה הלאומית כוללת כעת 3 קבוצות עם 30 נקודות: נס ציונה, קטמון וכפר סבא. נראה כי יהיה קשה לעצור את חניכיו של עופר טסלפפה, ששוב מראה כי הוא מאמן מהשורה הראשונה. אולי בסוף העונה הקבוצה הצנועה מהשפלה תרשום עלייה שנייה ברציפות עד לליגת העל.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר