ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)
ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל: "אני רוצה לראות קבוצה שתשחק כדורגל שמח"

הפועל מרמורק החלה להתכונן לעונה הבאה בליגה הלאומית. המאמן: "יש כאן אנשים שרעבים להצליח"

פורסם בתאריך: 24.5.17 12:10

-->

בימים בהם מכבי שעריים עושה את דרכה בחזרה לליגה א' בתום עונה אחת בלבד, היריבה העירונית והעולה הטרייה לליגה הלאומית, הפועל מרמורק, רוצה להימנע מטעויות דומות וכבר החלה בהכנות לעונה הבאה. בשבוע החולף נעשה צעד ראשון בכיוון זה, עם החתמתו של המאמן ניסן יחזקאל. על אף שהיה מדובר במהלך שהיה באוויר זמן רב, לא מעט אוהדים הרימו גבה ולא אהבו את הפרידה מהמאמן היוצא ארז בנודיס, שהעלה את הקבוצה ליגה.

ניסן יחזקאל, שאימן בעבר, בין היתר, את ראשון לציון, הפועל פתח תקווה, מכבי הרצליה, הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, התפטר בחודש שעבר מקבוצת ליגת העל בני יהודה, הוביל אותה העונה לגמר גביע המדינה. הפועל מרמורק אינה זרה ליחזקאל והוא כבר שימש כמאמן הקבוצה בשנת 2014, אז הגיע אליה ביחד עם אייל גולן. אותה קדנציה הסתיימה מוקדם מהצפוי, לאחר פחות מחצי עונה, בשל סכסוך עם היו"ר המיתולוגי חנן עדני. מאז נותר יחזקאל מקורב מאוד לגולן ולשותפו בקבוצה, שינו זוארץ, כאשר הקשר בינו ובין גולן הפך לחברי ומקצועי גם יחד, והשניים שוחחו על בסיס יום-יומי כמעט.

יו"ר הקבוצה אילן סגל אמר לאחר החתמתו של יחזקאל: "אני מאוד שמח להחתים את ניסן יחזקאל כמאמן הפועל מרמורק חיים. ניסן מאמן מנוסה ובעל רקורד מוכח בליגות הגבוהות, זכינו במאמן בכיר ואני מאחל לכולנו בהצלחה העונה בלאומית".

ניסן יחזקאל: "יש תחושות טובות, אנרגיות חדשות ואחרות. אני מגיע למקום שאני מכיר עם אחד מהקהלים הטובים בארץ. מקום שיש בו אתגר. אני גם מכיר את אייל גולן ואת שינו זוארץ".

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

ניסן יחזקאל (צילום: ניר קידר)

אתה מגיע למרמורק מליגת העל. אתה לא חושש "לרדת ליגה"? הרי אם היית מחכה בטח היו מגיעות גם הצעות מקבוצות בליגה הראשונה.

"ראשית, האתגר הגדול הוא בקבוצה שעלתה ליגה. זה מועדון יחסית צעיר בליגה הלאומית ונרתמתי למשימה ולפרויקט הזה שנקרא הפועל מרמורק. יש כאן אנשים שרעבים להצליח והם מאוד רצו שאהיה כאן, ולכן החלטתי להגיע".

יש כבר מטרות לעונה הבאה? אתם שם רק כדי להישאר ולשרוד או כדי לעשות משהו יותר גדול?

"לגבי מטרות אי אפשר עדיין לדעת. רק השבוע חזרתי מארצות הברית. קודם כל צריך לתקוע יתד כדי להישאר בליגה. אחר כך, תוך כדי תנועה, נקבל את ההחלטות ונראה מה צריך לשפר ואילו מטרות חדשות להציב, כמו שאומרים".

איזו מרמורק נראה תחת הדרכתך?

"רוב הקבוצות שלי הן קבוצות שכבשו הרבה שערים. חלק מהן עלו בגלל הפרש שערים שהיה די משמעותי. אני דואג לכדורגל שיהיה התקפי, וזו לא סיסמא אלא משהו שאני עושה הלכה למעשה. אני מאמין בלנצח 3:2 ו- 4:3 יותר מאשר לסיים משחק בתוצאה נטולת שערים. אני גם מכיר את הליגה הלאומית, כי אימנתי בה תשע שנים, כך שאני מכיר את רוב השחקנים, המועדונים ויש לי את הניסיון. אני חושב שאני יכול לתרום למרמורק הרבה. אני ארצה לראות קבוצה שתשחק כדורגל שמח, שתיתן לקהל שלה ליהנות ושתעמוד במטרות שנציב לה במהלך העונה".

עם חזרתו ארצה, המאמן החדש כבר החל בבניית הסגל לעונה הבאה והשחקן הראשון אליו פנה יחזקאל הוא כוכב בני יהודה פדרו גלבאן, עמו הוא שיתף פעולה בחצי השנה האחרונה בבני יהודה. במרמורק מקווים שגלבאן יסכים לרדת לליגה השנייה. בימים הקרובים יוחלט בקבוצה אילו שחקנים מהסגל הנוכחי ימשיכו לעונה נוספת. מי שימשיך בוודאות הוא החלוץ עידן שריקי מאחר ויש לו חוזה לעונה הבאה.

בנוסף, במועדון מחפשים עוזר מאמן ליחזקאל, כאשר קשר הקבוצה דוד רביבו קיבל הצעה בעניין. יחזקאל עצמו כבר שוחח עם רביבו, הביע בפניו את הערכתו המקצועית והציע לו להצטרף לצוות המקצועי. באם רביבו בן ה-39 ייענה להצעה, הוא יודיע על פרישה ממשחק פעיל.

באשר לסוגיית האצטדיון בעונה הבאה, הקבוצה תתאמן במגרש "האיצטוני" ותשחק באצטדיון החדיש ברמלה, שישמש כמגרש הביתי שלה בליגה הלאומית. בנוסף לרמלה במרמורק בדקו חלופות כמו המגרשים ביבנה ונס ציונה, אך לבסוף הוחלט להשתמש במגרש שמשמש גם את בית"ר תל אביב/רמלה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר