מישל קטקוב בלשכת ראש העיר
מישל קטקוב בלשכת ראש העיר

מישל קטקוב הרחובותית אלופת אירופה בשחמט עד גיל 15

קטקוב מחזיקה גם בתואר אלופת הארץ לבנות עד גיל 14 שנתיים ברציפות

פורסם בתאריך: 17.7.17 17:17

-->

חניכי בית הספר העירוני לשחמט, שפועל בחסות מחלקת הקליטה בעיריית רחובות, ממשיכים להגיע להישגים ברמה הבינלאומית. לאחרונה, באליפות אירופה בשחמט לתלמידות בית הספר שהתקיימה בעיירת הנופש בודבה שבמונטנגרו, זכתה מישל קטקוב במקום הראשון לנערות עד גיל 15.

קטקוב עברה דרך ארוכה וקשה עד לזכייה, כאשר אחרי חמישה סיבובים של תחרות היו לזכותה 2.5 נקודות בלבד, שהציבו אותה באמצע הטבלה. כשנותרו ארבעה משחקים בלבד עד לסיום התחרות, וכשהיא עם הגב אל הקיר, קטקוב הצליחה לנצח את ארבעת המשחקים ברציפות בדרכה אל המקום הראשון. המשחקים האינטנסיביים נמשכו כחמש שעות כל אחד, אך לבסוף המאמץ השתלם וקטקוב עקפה את המתחרות בדרך לתואר הנכסף. מי שמדריך את קטקוב, שנושאת גם בתואר אלופת הארץ לבנות עד גיל 14 כבר שנתיים ברציפות, הוא האמן הבינלאומי ומאמן נבחרת ישראל לנוער, אלכסנדר מיכלבסקי.

ראש העיר רחמים מלול שמע על ההישג הנהדר וקיים לקטקוב ומאמנה קבלת פנים חגיגית בלשכתו. במהלך קבלת הפנים הוא בירך אותה על הזכייה, התעניין באליפות ובהתקדמות הספורטיבית שלה, וציין את הגאווה הגדולה שתושבי רחובות חשים לנוכח הישגיהם של תלמידי בית הספר לשחמט. מנהל בית הספר העירוני לשחמט, אלכס פרדקין הודה לראש העיר ולתמיכתו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר