שלומי עמר
שלומי עמר

שלומי עמר: "השנה מכבי שעריים לא תצא בהצהרות מפוצצות, זו עונה של עבודה קשה"

מאמן מכבי שעריים החל בהכנות לעונה הקרובה ומבטיח: "תהיה קבוצה חזקה". הבעלים היוצא, אלדד פרי, התחייב להכפיל כל שקל שאוהדי הקבוצה יתרמו

פורסם בתאריך: 16.7.17 12:48

-->

לאחר חודשים של אי ודאות, התמונה במכבי שעריים מתחילה להתבהר. שלומי עמר, שאימן לפני מספר שנים את הפועל מרמורק, הרשים את ראשי המועדון ותפס את עמדת המאמן אצל היריבה העירונית. כעת מוטלת עליו העבודה הלא פשוטה של בניית הקבוצה בתקציב קטן בהרבה מזה שהורגלו אליו בשעריים בשנים האחרונות.

עמר יודע להיכן הוא הגיע וכבר לאחר החתימה על החוזה אמר: "מכבי שעריים זה מועדון עם עבר עשיר ומחייב. אין קבוצות בליגה הזאת עם קהל גדול ומחויב כזה. אני מגיע להוביל ביחד עם הנהלת המועדון את האתגר הגדול העומד בפנינו".

בראיון ל"ערים" מוסיף המאמן: "מדובר באתגר גדול. שעריים זה לא עוד מועדון, זה אחד המועדונים הגדולים בליגה ואנחנו נכנסים עכשיו לעידן חדש של עבודה קשה".

לאן מכוונת העונה מכבי שעריים מבחינה מקצועית?

"שעריים מסיימת השנה עידן ומתחילה עידן חדש. מן הסתם מדובר בעידן שמתחיל בנקודה מאוד לא פשוטה, אבל אני למוד ניסיון בנושא הזה וזה חלק ממה שאני אוהב בעבודה – האתגר הזה של לבנות משהו חדש מלמטה ולהצמיח אותו".

הקהל של שעריים ידוע כחסר סבלנות. חושב שתצליח להתמודד עם זה בשנה שבה התקציב אמור להיות קטן מאוד?

"קודם כל זה תמיד טוב. אני מעדיף להגיע למועדון עם קהל גדול מאשר להגיע למועדון ללא קהל. אין שום בעיה עם הקטע הזה, הקהל בסופו של דבר רוצה את הצלחת הקבוצה, ככה שזה בסדר גמור".

איזו קבוצה תרצה לראות בעונה הבאה?

"את כל המסרים שלי, ואיזו קבוצה אני רוצה לראות, אני אעביר לאט לאט. הסגנון שלי הוא תובעני ומבחינת הדרישות הן מול השחקנים. אני יכול להבטיח שתהיה קבוצה טובה וחזקה, קבוצה שתיתן את המאה אחוז שלה. אני רוצה להצליח, אבל אני איש של עבודה ואנחנו באים לעבוד בשקט. השנה מכבי שעריים לא תצא בהצהרות מפוצצות, זו עונה של עבודה קשה".

איזה מסר בכל זאת תרצה להעביר לקהל?

"הקהל זה חלק בלתי נפרד מהמועדון. מבחינתי למועדון בלי קהל חסרה כל המהות. מכבי שעריים ידועה כמועדון עם קהל ואין לי ספק שהם יתחברו לדרך שלי ושל הארגון החדש שיוצא לדרך השנה. אין לי ספק שהתמיכה של הקהל תעזור".

עמר יכול להתעודד מכך שבעל הקבוצה הקודם, אלדד פרי, הסכים לתת שקל על כל שקל שאוהדי הקבוצה יתרמו (נוסחת מאצ'ינג). מדובר במכפיל כוח של ממש, וכעת ראשי המועדון מקווים להשיג את הסכום הגבוה ביותר בחודש הקרוב, כדי להכפיל אותו באופן מיידי. ההנהלה החדשה, בראשותם של אלי מוזס, כפיר קירט, שמחה גד, אביחי לוי ואוהדים נוספים, ממשיכים להתרים במרץ אוהדים שרוכשים מנויי זהב במחיר 1,000 שקלים, כאשר בשלב זה עומד התקציב על קצת יותר מ-40 אחוז מתוך היעד שהציבו לעצמם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר