קהל מרמורק חוגג ניצחון על בני לוד (צילום: יוסי סוריק)
קהל מרמורק (צילום: יוסי סוריק)

מרמורק הקשתה על קטמון בדרך לחלוקת נקודות

הפועל מרמורק הובילה על קטמון בשני שערים והפיחה באוהדיה תקוות, אבל סיימה בתיקו 2:2

פורסם בתאריך: 16.10.18 14:24

-->

הפועל מרמורק אירחה ביום שני השבוע את הפועל קטמון, מוליכת הליגה הלאומית והקבוצה שהנחילה למרמורק את ההפסד המתסכל בגמר גביע הטוטו.

דווקא מול מוליכת הטבלה מירושלים, מרמורק סיפקה משחק יפה והתקפיבעיקר במחצית הראשונה, שבה היא גם כבשה פעמיים. בדקה ה-17 רז יצחק הבקיע במתפרצת מהירה מבישול של באלה. הקהל התרומם על הרגליים בשירה ששיקפה את התחושות: "אני רועד בכל הגוף כל השכונה פה בטירוף".

בדקה ה-25 אליקו באלה בעט לידיים של השוער, אך סימן על הבאות. בדקה ה-30 באלה חתך את ההגנה לכיוון שמאל ואז בעט קשתית, חכם ומדויק מעל השוער שנתפס לא מוכן.

דפנה, מהאוהדות השרופות של מרמורק, הסבירה את ההתרגשות אחרי הגול: "לאליקו היו המון מצבים אבל הוא לא הצליח להבקיע. עכשיו המחסומים נפרצו".

בדקה ה 63 המשחק החל לקבל תפנית. קובי מויאל שחזר ארצה אחרי קדנציה בניו יורק וחתם רק לפני כמה ימים בקטמון בעט פצצה מחוץ לרחבה. אריק קלנופסקי אמנם הגיע לכדור, אך הדף עם יד אחת חלש מדי והכדור נכנס לשער. בדקה ה-76 החלוץ הניגרי וויליאם אגדה מקטמון השווה ל 2:2, אותו אגדה שכבש את שער הניצחון של הירושלמים נגד מרמורק בגמר גביע הטוטו.

בתוך כך, סקציה נס ציונה ממשיכה להתבסס בצמרת הליגה הלאומית עם תיקו 1:1 מול הפועל אשקלון במגרש הביתי. המשחק בין העולה החדשה מליגה א' ליורדת מליגת העל היה צמוד, הדרומיים הבקיעו מנגיחה של גל צרויה בדקה ה-17, ו-4 דקות לסיום המשחק נס ציונה השוותה במהלך יפה כשכדור קרן של רז שטיין נחת ברחבה, ניסן דנון נגח אחורנית ואחמד שעבאן הכניס לרשת.


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר