אושרי טוויל לאחר החתימה בשעריים
אושרי טוויל לאחר החתימה בשעריים

"אושרי טוויל נותן את הנשמה כאילו הוא גדל בשעריים"

מכבי שעריים חגגה ניצחון ראשון העונה, עם 3:1 בחוץ על בקעת הירדן. אחד הכובשים הוא טוויל, החלוץ שחתם בקבוצה לפני שבועיים והתאקלם במהרה

פורסם בתאריך: 16.10.18 10:22

-->

מכבי שעריים חגגה ביום שני השבוע ניצחון בכורה העונה, עם 3:1 בחוץ על הפועל בקעת הירדן. הכחולים משעריים התמודדו עם התנאים הלא קלים בבקעה, שכללו 30 מעלות חום ולחות של מעל ל-60 אחוז.

בדקה ה-11 תום מדהלה בעט פנדל מדויק אחרי שתיקלו אותו ברחבה וכבש את השער הראשון. במחצית השנייה אושרי טוויל החלוץ החדש הצדיק את הקרדיט שנתנו לו והבקיע מבישול של איתי הברי. בקעת הירדן צימקו בדקה ה-69, אבל טל משען קבע את התוצאה דקה לסיום.

בשעריים מרגישים אופטימיים, ולא רק בגלל הניצחון. עם סגל כמעט חדש לגמרי ועם המאמן הישן-חדש מוסא בן חיים, נראה שהמחזור החמישי הוא תחילתה של מגמה בכיוון הנכון. ההתחלה הייתה קצת צולעת, כשבמשחק הבית הראשון שעריים הפסידה 1:0 לשמשון כפר קאסם מפנדל מעורר מחלוקת. אחר כך הגיעו שני משחקים שהסתיימו בתיקו ושהתווספו לתיקו ממשחק פתיחת העונה. בשעריים עשו חושבים, חיזקו את החלק ההתקפי, החתימו את אושרי טוויל החלוץ המבטיח והשיגו ניצחון ראשון.

גולן לוי, מנהל השיווק של הקבוצה, שכמו תמיד הלך עם הקבוצה למשחק החוץ, תיאר את התנאים בבקעה: "זה המגרש הכי קשה בארץ. חם ברמות מטורפות, ממש חום אימים ולחות סיוט, אבל התנאים לא פגעו בביצועים וגם לא בחגיגות שבאו אחריהן.

מימין: ניסים בלגזל, מוטי נביאן, אופיר בנאי וגולן לוי

מימין: ניסים בלגזל, מוטי נביאן, אופיר בנאי וגולן לוי

 

גולן מספר על התלכיד של שחקני הקבוצה העונה, על התרומה של כמה מבין השחקנים היותר בולטים ועל חדר ההלבשה הבריא: "אי אפשר שלא להתחיל בתום ומור מדהלה, שהם כידוע נצר למשפחה שייסדה את מכבי שעריים. הם יתנו את הנשמה לשעריים, הם הגרעין של מכבי שעריים ודור ההמשך. תום ומור הם שני אחים טובים וצנועים. תום תמיד מחמיא לשחקנים, גם אם מחליפים אותו הוא לא מבטא כעס או תסכול. ברוך השם אין אצלנו אנשי אגו".

גולן מציין שלושה שחקנים שהוא צופה להם עתיד ושהוכיחו את עצמם גם במשחק מול בקעת הירדן: המגן טל משען, הקשר רז מזרחי וכמובן החלוץ אושרי טוויל. "משען יעשה את ה-120 אחוז שלו בכל תפקיד שיקבל. אני צופה לו עתיד מזהיר ביותר. אם הוא ימשיך בדרך הזאת הוא יגיע רחוק. רז מזרחי נתן משחק יפה מאוד, אחד היפים שלו בהתקפות מתפרצות עם כדור לבד. אושרי נמצא רק שני משחקים איתנו וכבר הוא מניע את המשחק. פתאום יש לשחקנים ביטחון. בדרך כלל לוקח לחלוץ דומיננטי חודש אפילו חודשיים להתגבש עם הקבוצה, לאושרי זה לקח שניה. הוא נותן את הנשמה כאילו הוא גדל בשעריים".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר