נתי יחיא
נתי יחיא

"מרמורק היא קבוצה צעירה ולוחמת החובקת בתוכה את כל מה שיפה בחברה הישראלית"

אוהד הפועל מרמורק, נתי יחיא, בטור אישי: "מישהו שם בהנהלה הקדושה עבד בפגרה בצורה יסודית וחכמה כדי לשמח אותנו"

פורסם בתאריך: 16.8.18 06:23

-->

חום יולי אוגוסט אז היה כבד מאוד, שעת צהריים הקבוצה יצאה לרמלה. אוהו, ועוד איך יצאה, היישר לחצי גמר גביע הטוטו, ובצורה מעוררת כבוד.

אתם יודעים איך זה. אתה יוצא לפגרה ארוכה, קיץ, חופשות וכל מיני תופינים נעימים שהשמש מביאה איתה, ואפילו קצת מתנתק מהמאסיביות השבועית של המשחקים. תמיד אני תוהה איך זה יהיה לחזור וכמה זמן ייקח להתחבר מחדש לקבוצה חדשה. השנה זה קרה מהר, איזה כיף. מישהו שם בהנהלה הקדושה עבד בפגרה בצורה יסודית וחכמה כדי לשמח אותנו – האוהדים מהיציע האדום. כבר במשחק השני של גביע הטוטו התחלנו לראות את הניצוצות של קבוצה צעירה ולוחמת החובקת בתוכה את כל מה שיפה בחברה הישראלית. קוראים לזה קיבוץ גלויות. יהודים, ערבים, דרוזים ואפילו שוער יהודי אמריקאי אחד, שאין ספק שהוא האדם הכי גבוה שדרך אי פעם באצטוני. שלא נדבר על הזר הניגרי, שהפלא ופלא השם שלו הוא באלה, אותה מילה שמהווה כבר שנים את מהותנו כקהילה שמחה ומבודחת.

התחושה שלי היא שהולכת להיות לנו עונה מרתקת עם הרבה רגעי אושר. כשראיתי את השחקנים הלוחמים שלא הפסיקו לרוץ בשלושת המשחקים ששוחקו עד כה, הבנתי שבהחלט יש עם מי לצאת לדרך. זה גם המקום להודות לכל מי שעבד קשה בפגרה כדי שנגיע לרגעים הללו, ואפילו יש לנו נשיא של כבוד – אייל גולן. אין ספק שהתואר הזה מגיע לו, כי יש לו מניות רבות בהגעה למקום שאנחנו נמצאים בו היום, הליגה לאומית. גם אי אפשר להתעלם מאלדד פרי, פילנתרופ שתומך בספורט בכלל והשנה גם בקבוצת הפועל מרמורק חיים, עם עזרה כלכלית לא מבוטלת.

עוד שבוע יוצאים לדרך עם הדבר האמיתי – הליגה הלאומית שתיפתח במשחק מול הפועל עכו. כבר במשחקי גביע הטוטו ראינו לאט לאט את האוהדים תופסים את מקומם ביציע, ואני משוכנע שבמשחק הליגה הראשון כבר נראה את כולם, מחויכים ומפזזים. אני מאחל לכולנו שתהיה לנו עונה נפלאה, ספורטיבית ומרתקת, וכמובן שכולם מוזמנים להצטרף אל החוויה התרבותית הזאת.

ואם התחלנו בשלמה, אי אפשר שלא לסיים עם ארצי, כי אתמול היה טוב, אתמול היה טוב, אתמול היה טוב ויהיה גם מחר. אדום עולה!

קהל הפועל מרמורק (צילום: אחיקם עותמי)

קהל הפועל מרמורק (צילום: אחיקם עותמי)


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר