גיל חדד
גיל חדד

גיל חדד: "אני מאוד מאושר בנס ציונה"

גביע הטוטו נפתח במרמורק בעצלתיים עם תיקו מאופס מול הפועל רמת גן. בסקציית נס ציונה המשיכו עם היכולת הנהדרת מהעונה שעברה ב-3:0 על הפועל ראשון לציון

פורסם בתאריך: 5.8.18 09:53

-->

עונת הכדורגל של 2018-2019 בליגה הלאומית נפתחה באופן רשמי בסוף השבוע, עם כניסת הקבוצות למפעל גביע הטוטו. העולה החדשה לליגה, סקציה נס ציונה, המשיכה ביכולת הנהדרת מהעונה שעברה והבקיעה שלושה שערים ללא מענה מול הפועל ראשון לציון שנראית רחוקה מלהיות מוכנה לליגה.

כבר במחצית הראשונה הסקציה ירדה לחדר ההלבשה ביתרון 2:0 מהשערים של אמנון טדלה וניר שרון. בדקה ה-90 גיל חדד כבש שער שלישי יפה וקבע את תוצאת המשחק. חדד, שהגיע מנערים ב' במכבי חיפה, ציין בסיום: "זו הרגשה מדהימה לשחק. אני מאוד מאושר בנס ציונה, המועדון הכי חם שיש. זו משפחה אחת גדולה".

גיל חדד

גיל חדד

 

בהפועל מרמורק פתחו את העונה במפגש מסקרן מול הפועל רמת גן, אלא שגם האוהדים וגם השחקנים עדיין נראו מנומנמים כחלק מחופשת הקיץ והמשחק הסתיים בלא שערים. כיאה לגביע הטוטו, המאמנים עשו ניסיונות בהרכבים ובשחקנים. 200 האוהדים האדומים שהגיעו למגרש ברמלה העניקו לשחקנים עידוד בסיום, כאשר בקהל נצפה גם מתן דיל, סגן ראש העיר.

מתן דיל במשחקה של מרמורק

מתן דיל במשחקה של מרמורק

בתוך כך, במרמורק החתימו ביום שישי את החלוץ הניגרי אליקו מוחמד באלה, ששיחק בעונה הקודמת כחצי שנה בהפועל עכו בליגת העל. באלה התחיל את העונה החולפת בקבוצת זולטה וארחם מהליגה הבלגית והצטרף לעכו בחודש ינואר. מי שאימן את עכו באותה העת היה אלדד שביט, שמאמן כיום את מרמורק. שביט הוא גם זה שהמליץ להנהלת הקבוצה להחתימו. במועדון אומרים כי מדובר באחד החלוצים המוכשרים בליגה הלאומית, וכי הוא הוא צפוי לחזק את החלק הקדמי של הקבוצה בצורה משמעותית.

אליקו מוחמד באלה


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר