שחייני מכבי וייסגל רחובות
שחייני מכבי וייסגל רחובות

מקום שני ושיאי גילאים לשחייני מכבי וייסגל רחובות באליפות ישראל

מכבי וייסגל רחובות ממשיכה בתנופה של השנים האחרונות עם 25 מדליות במשחים אישיים, ארבע מדליות קבוצתיות בשליחים וגביע המקום השני בדירוג הבנים באליפות ישראל לגילאי 10-14

פורסם בתאריך: 23.7.18 08:08

-->

אליפות ישראל בשחייה לקיץ 2018 נערכה במשך שלושה ימים בהשתתפות כ-650 שחיינים מ-49 מועדוני שחייה בארץ. משורות מכבי וייסגל רחובות זינקו למים 35 שחיינים ב-91 משחים אישיים, רבים מהם הובילו פעמים רבות את המקצים שלהם,  קבעו שיאים אישיים וזכו במדליות.

בסך הכל, השיגו שחייני המועדון במהלך האליפות 25 מדליות במשחים אישיים וארבע קבוצות שליחים זכו במדליות קבוצתיות. בלטו בהישגיהם: מיכאל קלוצקי שרק בחורף האחרון הצטרף למועדון והתאקלם היטב עם 3 מדליות זהב ומדליית ארד אחת; יובל סגל זכתה ב-3 מדליות אישיות כאשר אחת מהן מזהב ב-100 מטר גב, באירוע נדיר בו 3 בנות סיימו באותה התוצאה וכולן זכו בזהב; ערן גרובמן ואיתי שוקר הצליחו לשפר את רמתם ביחס לחבריהם לשנתון כשזכו במדליות במשחי הגב. מדליסטים נוספים שהמשיכו להוביל ולספק תוצאות מרשימות הם שירה גמליי, ליהי שיטרית, רון מורגוליס, יואב רותם ונתאי רוזנברג.

שני שחיינים שעשו את הפריצה המשמעותית ביותר באליפות הם אלעד בובר וליליה אפשטיין שדורגו במספר משחים בחמישייה הראשונה לגילם. עידו עיזר המשיך בדרך הארוכה של צמיחה והתקרבות לצמרת כשסיים שישי ב-100 ו-200 מטר פרפר.
הישג השיא של המועדון הגיע בהצגה האחרונה בתחרות, כאשר רביעיית השליחים ל-4 כפול 50 מטר מעורב בהרכב רון מורגוליס (גב), נתאי רוזנברג (חזה), אלעד בובר (פרפר) ויואב רותם (חתירה) קבעה שיא גילאי 12 חדש (התוצאה הטובה ביותר שנקבעה אי פעם בישראל לגיל זה) –  2:13.28 דקות.

בסיום התחרות מכבי וייסגל רחובות דורגה במקום השני בדירוג הבנים, ובמקום הרביעי בדירוג הבנות ובדירוג הכללי.

שחייני מכבי וייסגל רחובות

שחייני מכבי וייסגל רחובות

מועדון השחייה מכבי וייסגל רחובות מוביל שינוי בתרבות השחייה בעיר רחובות בשנים האחרונות, שבא לידי ביטוי בגידול בכמות השחיינים ובשיפור באיכותם. גיא שחר, המאמן הראשי של המועדון, מסכם את האליפות: "אנחנו מסיימים שנה של הצלחות רבות עם שיאים חדשים למועדון, כשהשאיפה היא להמשיך להצעיד את המועדון לצמרת השחייה הישראלית. ראוי לציון העידוד והגיבוש של השחיינים ובני משפחותיהם שתרם מאוד להצלחתם".

אלעד חן, מנהל המועדון, מספר על התכנית להמשך: "העמותה שמנהלת את המועדון, בשיתוף עיריית רחובות, משקיעים מאמצים רבים לספק את התנאים לשחייני העתיד של ישראל. אני מודה לראש העיר רחמים מלול ולסגן ראש העיר מתן דיל על האמונה בנו ועל הסיוע בקידום השחייה בעיר. בשנה הבאה נפתח כיתת שחייה בקרית החינוך קציר, שתשלב אימוני שחייה יחד עם מצוינות אקדמית. זהו צעד משמעותי בהפיכת מרכז הספורט בוייסגל למרכז מצוינות בספורט".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר