מוסא בן חיים
מוסא בן חיים

מוסא בן חיים: "גיבוש סגל הוא משימה רצינית ולא פשוטה"

במכבי שעריים ממשיכים להיערך במרץ לעונה החדשה, עם ההחתמות הטריות של הקשר שי דוד והשוער השני אופיר קרצו. דניאל טסאו נמצא בימים אלו במשא ומתן עם ראשי הקבוצה

פורסם בתאריך: 15.7.18 09:51

-->

במכבי שעריים ממשיכים להתכונן לעונה הבאה בליגה א' דרום, שתיפתח ב-14 בספטמבר. עד עתה חתמו בקבוצה השוער דורון רוזנוקוביץ, האחים מור ותום מדהלה, הבלם אסף חקאק, המגן טל משען, הבלם רביד אשר, השוער המחליף אופיר קרצו והקשר שי דויד. דניאל טסאו נמצא בימים אלו במשא ומתן עם ראשי הקבוצה.

לקראת אימון הפתיחה ביום רביעי ה-18.7, אמר מאמן הקבוצה מוסא בן חיים ל"ערים": "אנחנו מתחילים שבוע לפני כולם בשביל לבוא הכי מוכנים לתחילת העונה. יש הרבה עבודה לפנינו, גיבוש סגל הוא משימה רצינית ולא פשוטה".

מוסא עצמו הצטרף לקבוצה שש שנים אחרי הקדנציה הקודמת, כשהפעם הוא מעיד על עצמו כמאמן בשל יותר. לגבי העתיד מוסא אופטימי, אבל גם ריאלי: "אני מקווה שתוך קרוב לשנתיים נגיע חזרה לליגה הלאומית. אם השנה נצליח להגיע לרבע הגמר או לשמינית הגמר זה יהיה הישג ענק".

ספר לנו על שני השחקנים החדשים שהחתמתם, שי דויד ואופיר קרצו.

"שי הוא קשר שמאוד רציתי, עם הרבה חכמה וידע, שחקן עם אופי שאני מאוד אוהב, אופי של ווינר. אופיר הוא שוער עם פוטנציאל רב, שהיה איתי שנה שעברה בחולון. במשחקים שהוא שיחק הוא עשה עבודה טובה מאוד ויש על מי לסמוך. אני מאוד שמח ששי ואופיר הם חלק מהקבוצה".

דניאל טסאו יחתום בקבוצה?

"ערכנו איתו פגישה אחת שבה לא הגענו להסכמה. פגישה נוספת תתקיים בקרוב ואני מקווה שנחתום. דניאל הוא שחקן מוכשר ואני מאוד רוצה אותו בקבוצה, אבל זה כמובן תלוי גם בו".

חלק מההיערכות לעונה הקרובה כוללת גם מבחנים לכ-30 שחקנים שרוצים להצטרף לקבוצה, עוד לפני האימון הראשון של הסגל המתגבש. בשונה מיום המבחנים, אליו יגיעו שחקנים שמוסא פחות מכיר, ליום האימון יתייצבו שמונה השחקנים החתומים ו-20 שחקנים נוספים שמוסא כבר מכיר, מעריך ושוקל את הצטרפותם לקבוצה.

"אלו שחקנים שעקבתי אחריהם בשנים האחרונות", הוא מסביר. "שחקנים טובים ומוכשרים שאני מאמין שיהיו איתנו".

בין השחקנים החדשים שיבחנו ניתן למנות את הבלם דויד יצחק, שגם הוא כמו אופיר קרצו עבד עם מוסא בחולון, ואת רז מזרחי שגדל בהפועל תל אביב. מוסא מדגיש: "עוד מוקדם מדי לקבל החלטות. אני אמנם מכיר את השחקנים, אבל רוצה לראות יותר. הטרום עונה והשבועיים-שלושה הראשונים של העונה יתנו לנו את התשובות".

מוסא בוחן גם את האפשרות להישאר עם חלק מהשחקנים הבולטים של העונה שעברה, שכבר הוכיחו את עצמם. ביניהם: עומר בן שאנן, איתי בן הרוש, דניאל הייק, גיל נחום ואחרים.

מוסא: "אלו שחקנים שעשו עונה טובה עם הקבוצה ואני בטוח שאשאיר את רובם".


רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החשובות ברחובות?

הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של "ערים"

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "ערים רחובות" באייפון


תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"ערים"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר